54 tys. zł kosztuje w styczniu najdroższy spot reklamowy w TVP
Biuro Reklamy Telewizji Polskiej rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na styczeń 2024 roku. Najdroższa reklam w nim kosztuje 54 tys. zł netto - to stawka za spot emitowany przy “M jak miłość” w TVP2.
Na 54 tys. zł (cena netto dla spotu 30-sek., bez rabatów) wyceniono reklamę przy serialu “M jak miłość” w TVP2.
Za spot przy “Barwach szczęścia” trzeba zapłacić 40,6 tys. zł, zaś przy serialu “Na sygnale” - 40,2 tys. zł.
34,9 tys. zł zapłacą z kolei reklamodawcy zainteresowani obecnością w bloku reklamowym przy serialu “Na dobre i na złe”.
6 stycznia 2024 roku TVP2 rozpoczyna emisję nowego sezonu programu “The Voice Senior” - reklamę przy nim wyceniono na maks. 36,3 tys. zł.
W TVP1 najdroższe będą reklamy przy transmisjach z zawodów w skokach narciarskich. Stacja pokaże Puchar Świata w Wiśle i w Zakopanem (drugi i trzeci weekend stycznia). Za spot przy nich trzeba zapłacić do 43,6 tys. zł.
Reklama przy “Wiadomościach” kosztuje 39,2 tys. zł w dni robocze i 27,1 tys. zł w niedziele. Za spot przy prognozie pogody trzeba zapłacić 36,4 tys. zł w dni powszednie i 42,5 tys. zł w niedzielne wieczory, zaś przy serwisie sportowym stawki wynoszą odpowiednio: 31,4 tys. zł i 34,1 tys. zł.
Cena spotu przy serialu “Ojciec Mateusz” wynosi 26,1 tys. zł, a przy “Komisarzu Alexie” - 21 tys. zł.
W niedzielne wieczory TVP1 będzie pokazywać nową produkcję: “Zatokę szpiegów” - reklama przy niej kosztuje 34,9 tys. zł.
Biuro Reklamy TVP jako pierwsze biuro reklamy tv podało ceny reklam na styczeń 2024 roku.
Dołącz do dyskusji: 54 tys. zł kosztuje w styczniu najdroższy spot reklamowy w TVP
Trollowi znudziło się hejtowanie i wrócił do rzucania "pomidorem telewizor" albo "flaszki olejem"?