TP: viral parodiujący reklamę Netii to niezamierzony wyciek (wideo)
Spot, w którym Serce i Rozum – bohaterowie reklam Telekomunikacji Polskiej – parodiują Tomasza Kota w roli Kaszpirowskiego, to niezamierzony wyciek. Filmik przygotowała agencja interaktywna Adv.pl.
35-sekundowy spot, w którym Serce śmieje się do rozpuku z tego, jak Rozum parodiuje Tomasza Kota w roli Kaszpirowskiego reklamującego Netię, pojawił się w internecie w piątek. Filmik – noszący tytuł „ex monopolista, ha ha ha (...) SA” – zanotował do tej pory prawie 500 tys. odtworzeń.
Przypomnijmy, że Serce i Rozum reklamują usługi telefoniczne i internetowe Telekomunikacji Polskiej od połowy ub.r. (więcej na ten temat). Natomiast reklama internetu w Netii, którą parodiuje Rozum, a śmieje się z niej Serce, po raz pierwszy była emitowana jesienią ub.r. (zobacz ten spot), a w ub.r. pojawiła się w „didżejskiej” odsłonie (więcej o niej).
Wojciech Jabczyński, rzecznik Grupy TP, przyznaje, że nowy spot z Sercem i Rozumem powstał na zlecenie tego operatora. Filmik – przygotowany przez agencję interaktywną Adv.pl –w trakcie produkcji wyciekł do internetu jednak wbrew intencjom twórców. Jabczyński nie ujawnia, czy viral jest początkiem kampanii, w której Grupa TP będzie się odnosić do Netii.
Dołącz do dyskusji: TP: viral parodiujący reklamę Netii to niezamierzony wyciek (wideo)