SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tomasz Lis stracił 500 tys. widzów, przegrywa z TVN i Polsatem

Program “Tomasz Lis na żywo” po czterech odcinach nowego sezonu gromadzi o pół miliona mniej widzów niż rok wcześniej. TVP 2 w czasie emisji publicystycznego talk-show przegrywa z Polsatem i TVN.

Z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia widownia czterech pierwszych wydań programu Tomasza Lisa w sezonie jesiennym wynosi 2,13 mln osób, co dało Dwójce 18,36 proc. udziału w 4+ i tylko 12,19 proc. w  grupie 16-49. Audycja nadawana jest obecnie w poniedziałki o 21.45.

Oglądalność programu zmalała w porównaniu do analogicznego okresu ub.r., gdy talk-show śledziło 2,64 mln widzów przy udziale wynoszącym odpowiednio 22,25 proc. i 13,92 proc. (program pokazywany był wówczas ok 5 min. później).

Spadek widowni sprawił, że TVP 2 w paśmie emisji “Tomasz Lis na żywo” zajmuje dopiero trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest Polsat z wynikiem na poziomie 23,38 proc., nadający wtedy filmy fabularne, TVP 2 wyprzedza też TVN (18,36 proc., “Milion w minutę”). Słabiej od Dwójki wypada tylko siostrzana TVP 1. W grupie komercyjnej TVP 2 też jest trzecia, ale stacje komercyjne mają nad nią znacznie większą przewagę.


Publicystyczne widowisko śledzą głównie kobiety, widzowie po pięćdziesiątce oraz osoby z małych i średnich miast. Największą popularnością talk-show Tomasza Lisa cieszy się wśród widzów z wykształceniem wyższym.


Widownia programu “Tomasz Lis na żywo”

Data Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
05-09-2011 2 102 903 18,38% 12,24%
12-09-2011 2 069 056 17,99% 11,59%
19-09-2011 1 890 786 15,83% 10,23%
26-09-2011 2 458 370 21,33% 14,84%
Średnia 2 130 247 18,36% 12,19%


Oglądalność konkurencji w czasie emisji programu

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
Polsat 2 712 977 23,38% 30,66%
TVN 2 143 026 18,47% 20,06%
Tomasz Lis... 2 130 247 18,36% 12,19%
TVP 1 785 260 6,77% 5,56%


Profil widowni talk-show

    ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 36,84% 76
Kobiety 63,16% 122
Wiek  4-9 0,74% 12
 10-15 1,01% 15
16 - 19 0,97% 17
20 - 24 2,06% 26
25 - 29 5,09% 57
30 - 34 4,84% 58
35 - 39 7,30% 99
40 - 44 4,53% 71
45 - 49 5,78% 84
50 - 54 10,81% 134
55 - 59 12,46% 161
60+ 44,42% 220
Wlk. miasta Wieś 36,91% 94
< 50 tys. 26,38% 110
50-100 tys. 9,43% 110
100-200 tys. 8,64% 107
> 200 tys. 18,64% 93
Zawód Top management 8,92% 103
Pracownicy średniego szczebla 12,88% 86
Pracownicy fizyczni i rolnicy 13,45% 67
Emeryci 54,84% 214
Inni 9,91% 32
Wykształcenie Podstawowe 48,97% 108
Średnie 31,64% 107
Wyższe 17,64% 140
Inne 1,75% 14


 

Dołącz do dyskusji: Tomasz Lis stracił 500 tys. widzów, przegrywa z TVN i Polsatem

51 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
walter
zasłużył sobie chytry lisek na spadek oglądalności

miejmy nadzieję że ta sytuacja będzie się pogłębiać
0 0
odpowiedź
User
czytam uwaŻnie
Tytul nijak sie ma do szczegolow podanych nizej, biorąc pod uwage, ze porownujemy TVP ktora puszcza publicystyke w czasie kiedy Polsat i TVN nadaja mega hit i program Milion w minute.

Rozmowy z politykami oglada 2,1 miliony ludzi kiedy Szklana pulapke na Polsacie 2,7 a durnowaty program z rozdawaniem kasy w Tvn 2, 1 .
Ja bym raczej powiedzial, ze program Lisa ma genialna ogladalnosc jak na publicystyke. Nigdzie indziej juz jej nie ma bo TVN zdjal Teraz My, a Polsat zdjal Gawryluk juz dwa lata temu.

0 0
odpowiedź
User
ekspert do czytam uwaznie
gościu nie potrafisz czytać ze zrozumieniem


Lis stracił 500 000 widzów do tego ile osób jego program oglądało rok temu w tym samym czasie

==
Oglądalność programu zmalała w porównaniu do analogicznego okresu ub.r., gdy talk-show śledziło 2,64 mln widzów przy udziale wynoszącym odpowiednio 22,25 proc. i 13,92 proc. (program pokazywany był wówczas ok 5 min. później).
==
0 0
odpowiedź