„The Voice of Poland” w TVP2 zyskał 50 tys. widzów
13. edycję „The Voice of Poland” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 1,56 mln osób. W porównaniu do poprzedniej serii widownia talent-show wzrosła o 50 tys. - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
T13. edycję „The Voice of Poland” na antenie TVP2 oglądać można w soboty po godz. 20.00, począwszy od 3 września br. Średnia widownia pierwszych odcinków muzycznego widowiska (pokazanych do 17 września) wyniosła 1,56 mln osób, co przełożyło się na 13,27 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 12,42 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,15 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Do tej pory największą widownię, wynoszącą 1,88 mln oglądających, program zgromadził 17 września - chodzi o odcinek z godz. 21.09.
Dla porównania, dwunastą edycję muzycznego widowiska, emitowaną w analogicznym okresie ub.r., oglądało średnio o 50 tys. widzów mniej - było to 1,51 mln osób, co przełożyło się na 12,25 proc. udziału w 4+, 11,83 proc. w 16-49 i 11,05 proc. w 16-59.
W jury trzynastej odsłony programu znajdują się Justyna Steczkowska, Marek Piekarczyk, Tomson i Baron z zespołu Afromental oraz Lanberry, która w tej roli względem poprzedniej edycji widowiska zastąpiła Sylwię Grzeszczak.
Program ponownie prowadzą Tomasz Kammel, Małgorzata Tomaszewska i Aleksander Sikora.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 7,86 proc.
Dołącz do dyskusji: „The Voice of Poland” w TVP2 zyskał 50 tys. widzów