Taksówka za 4,95 zł w kampanii King Deals w Burger Kingu (wideo)
Sieć restauracji Burger King zaczęła kampanię promująca burgery za 4,95 zł z oferty King Deals. Akcję wspólnie z Burger King Polska SA przygotowały i realizują firmy marketingowe Washing Machine, WMadD, Lunapark i Vizeum Polska.
Na potrzeby kampanii zrealizowano event w pobliżu Dworcu Głównego PKP we Wrocławiu: pojawiła się tam taksówka Burger King, w której pasażerowie niezależnie od długości zamówionego przejazdu płacili za to 4,95 zł - tyle ile kosztuje burger w ofercie King Deals.
Celem akcji jest podkreślenie wysokiej jakości i atrakcyjnej ceny burgerów King Deals.
Działania reklamowe są prowadzone w telewizji (20-sekundowe spoty w 107 stacjach, m.in. TVN, Polsacie, kanałach tematycznych z oferty TVN, Polsatu i IDMnetu), internecie (30-sekundowy spot w serwisach Wirtualnej Polski, Gazeta.pl, na Player.pl i YouTube, aktywności na facebookowym fanpage’u Burger King Polska) oraz na outdoorze (172 nośniki, po połowie frontlighty i citylighty, w Katowicach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Warszawie i Wrocławiu).
Za kreację kampanii i organizację eventu wspólnie z zespołem Burger Kinga odpowiadała agencja Washing Machine. Realizacją spotów zajęły się austriacki dom produkcyjny WMadD i studio postprodukcyjne Lunapark. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum Polska.
Dołącz do dyskusji: Taksówka za 4,95 zł w kampanii King Deals w Burger Kingu (wideo)