Magdalena Boczarska reklamuje infolinię „bez nonsensów” w T-Mobile (wideo)
W kolejnej odsłonie kampanii T-Mobile pod hasłem „Bez nonsensów” promowana jest sprawna obsługa klientów przez infolinię. Akcja jest oparta na spocie z udziałem aktorki Magdaleny Boczarskiej.
W reklamie Magdalena Boczarska wciela się w klientkę sfrustrowaną długim czekaniem na połączenie z konsultantem infolinii. Bohaterka dochodzi do wniosku, że to nonsens, po czym pojawia się informacja, że na infolinii T-Mobile 80 proc. telefonów odbieranych jest w ciągu minuty.
- Codzienne doświadczenia klientów z naszą marką są dla nas bardzo ważne, dlatego konsekwentnie realizujemy strategię frontline first. Jakość obsługi w call-center oraz sprawność i profesjonalizm naszych konsultantów przekładają się na postrzeganie całej naszej firmy. Aż 90 proc. klientów ocenia kontakt z nami najwyższymi w skali ocenami, czyli 4 i 5, co jest zasługą uproszczonego iVR oraz partnerskiego podejścia naszych konsultantów - komentuje Andreas Maierhofer, prezes T‑Mobile Polska.
- Współcześni klienci oczekują bardzo szybkiej reakcji na swoje zapytania. Tak jak nikt nie lubi stać w kolejce w sklepie, tak też nikt nie chce tracić czasu ze słuchawką przy uchu, żeby zadać jedno pytanie. Dlatego właśnie w T‑Mobile klienci wiedzą, że dokładamy wszelkich starań, żeby ich sprawa została rozwiązana najszybciej jak to możliwe. Mamy wspaniałych ludzi pracujących na infolinii, którzy zawsze są otwarci i chętni do pomocy naszym klientom - dodaje Frederic Perron, członek zarządu firmy ds. rynku prywatnego.
Nowe reklamy to kolejna odsłona komunikacji T-Mobile pod hasłem „Bez nonsensów” realizowanej od dwóch miesięcy. Jej pierwsza odsłona miała charakter wizerunkowy, w spocie pojawiła się piosenkarka Monika Brodka.
Obecny etap obejmuje też 15- sekundowy spot reklamujący smartfon Samsung Galaxy A40 w promocyjnej cenie.
Kampania obejmuje telewizję, kina, internet (w tym media społecznościowe), outdoor oraz punkty sprzedaży (materiały POS).
Kampanię przygotował departament zarządzania marką T‑Mobile Polska razem z agencją DDB Warszawa. Za aktywności w internecie odpowiada agencja VMLY&R, za materiały BTL - agencja ARC Worldwide Polska, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Mindshare Polska.
Dołącz do dyskusji: Magdalena Boczarska reklamuje infolinię „bez nonsensów” w T-Mobile (wideo)