'Supercyfry' i 'Hello Kitty' w portfolio Egmont Polska
Wydawnictwo Egmont Polska wprowadziło na rynek dwa nowe magazynydla dzieci. 25 września br. ukazał się miesięcznik "Supercyfry", a30 września br. pojawiło się jednorazowe wydanie pisma "HelloKitty".
"Supercyfry" to tytuł kierowany do dziewczyneki chłopców w wieku od 3 do 6 lat. Wydawany jest na licencji OpenMind Productions Ltd. i nawiązuje do serialu animowanego"Numberjacks", emitowanego w kanale CBeebies. Bohaterami pisma jestdziesięć cyfr obdarzonych w szczególne właściwości, które występująw w zamieszczonych w magazynie łamigłówkach, zadaniach orazopowiadaniach i tekstach piosenek. Miesięcznik "Supercyfry" liczy24 strony, kosztuje 5,99 zł i wychodzi w nakładzie 50 tys. egz. Dokażdego numeru wydawca dołącza zabawkę, zgodną z linią pisma.Redaktor prowadzącą tytuł została JoannaMalinowska.
Wprowadzeniu magazynu na rynek towarzyszy kampania reklamowa wstacjach TVP 1, TVP 2, TVN, Disney XD, MiniMini i TVN Style orazautopromocja w pismach własnych Egmontu. Planowaniem mediów zająłsię dom mediowy MPG, zaś kreację przygotowała Agencja DSK.
"Hello Kitty" to z kolei jednorazowe wydaniemagazynu, adresowane do dziewczynek w wieku od 9 do 13 lat.Bohaterką pisma jest kotka Hello Kitty, wymyślona przez japońskąfirmę Sanrio w 1974 roku, znana z serialu animowanego nadawanego wTVN Style oraz gier komputerowych czy wielu gadżetów z jejpodobizną. W tytule czytelnicy mogą znaleźć m.in. ciekawostkizwiązane z marką Kitty, historyjki, porady, nowinki ze świata mody,muzyki i kina, horoskop oraz plakat. Do wydania dołączona zostałabiżuteria z Hello Kitty. Magazyn ukazał się w objętości 32 stron,cenie 9,90 zł i nakładzie wynoszącym 40 tys. egz. Jego redaktorprowadzącą została Katarzyna Susfał.
Wprowadzeniu pisma na rynek towarzyszy autopromocja w pismachwłasnych Egmontu.
Dołącz do dyskusji: 'Supercyfry' i 'Hello Kitty' w portfolio Egmont Polska