Egmont wprowadza na rynek wydanie specjalne „Gaming” o grze „Among Us”
Wydawnictwo Egmont Polska wprowadza na rynek pismo z cyklu „Gaming. Wydanie Specjalne” poświęcony grze „Among Us”. Magazyn ukaże się na rynku w środę, 4 listopada.
W zamyśle ma to być użyteczne narzędzie dla fanów i fanek popularnej w ostatnich tygodniach wirtualnej adaptacji gry towarzyskiej „Mafia”. To nieoficjalny przewodnik po grze, w którym czytelnik znajdzie wiele wskazówek i porad, jak grać, by zwyciężać. Poradnik przeznaczony jest dla czytelnika powyżej 6 roku życia.
Z magazynu czytelnik dowie się, jak rozpoznać impostora, jak dobrze współpracować z innymi członkami załogi, by razem zwyciężyć nad oszustami oraz jak najlepiej dokonać sabotażu, by przetrwać. Poza tym można poznać historię powstania gry oraz obejrzeć mapy The Skeld, Mira HD i Polusz praktycznymi detalami, które pozwalają przeżyć i wygrać. Ponadto na czytelników czeka poradnik, jakie dodatkowe rzeczy warto kupić w sklepie oraz opis skórek i bohaterów gry. Do pisma dołączony jest plakat w formacie XXL.
Magazyn „Among Us. Przewodnik po grze” został przygotowany przez zespół pod kierownictwem Artura Skury. Product managerem jest Magdalena Mieziencew. Pismo ma 32 strony, format 208 x 278 mm. Kosztuje 14,99 zł. Wydawca nie zdradza nakładu. Pismo jest jednorazowym przedsięwzięciem.
Wydawnictwo Egmont Polska osiągnęło w ub.r. wzrost przychodów sprzedażowych o 0,7 proc. do 118,54 mln zł, a przy spadku kosztów operacyjnych o 6,5 proc. do 110,98 mln zł wynik netto poszedł w górę z 4,75 mln zł straty do 4,86 mln zł zysku. Firma w br. wycofała się z segmentu książkowego.
Dołącz do dyskusji: Egmont wprowadza na rynek wydanie specjalne „Gaming” o grze „Among Us”