„Moje Mieszkanie” liderem sprzedaży, tylko „Dobre Wnętrze” na plusie
Na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w lutym br. znalazło się „Moje Mieszkanie”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki, a na czele pod tym względem znalazło się „M jak Mieszkanie”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogło „Dobre Wnętrze” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w lutym 2019 roku wyniosła 53 633 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zmniejszyła się ona o 7,44 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajęło „M jak Mieszkanie” (ZPR Media). Sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadła o 19,80 proc. (najbardziej w zestawieniu) do poziomu 28 537 egz.
Podium uzupełnia „Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot) notująca stratę wynoszącą 11,84 proc. do 16 684 egz.
Jedyny wzrost w zestawieniu, wynoszący 20,99 proc. do 10 692 egz., odnotowało zajmujące ostatnią lokatę „Dobre Wnętrze” (ZPR Media).
W lutym br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca prawie wszystkie tytuły odnotowały wzrosty sprzedaży, a najwięcej zyskało „Moje Mieszkanie” - było to 30,42 proc.
Straciła tylko „Weranda” (10,93 proc.).
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Dołącz do dyskusji: „Moje Mieszkanie” liderem sprzedaży, tylko „Dobre Wnętrze” na plusie