SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Moje Mieszkanie” liderem sprzedaży, tylko „Dobre Wnętrze” na plusie

Na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w lutym br. znalazło się „Moje Mieszkanie”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki, a na czele pod tym względem znalazło się „M jak Mieszkanie”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogło „Dobre Wnętrze” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w lutym 2019 roku wyniosła 53 633 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zmniejszyła się ona o 7,44 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajęło „M jak Mieszkanie” (ZPR Media). Sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadła o 19,80 proc. (najbardziej w zestawieniu) do poziomu 28 537 egz.

Podium uzupełnia „Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot) notująca stratę wynoszącą 11,84 proc. do 16 684 egz.

Jedyny wzrost w zestawieniu, wynoszący 20,99 proc. do 10 692 egz., odnotowało zajmujące ostatnią lokatę „Dobre Wnętrze” (ZPR Media).

W lutym br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca prawie wszystkie tytuły odnotowały wzrosty sprzedaży, a najwięcej zyskało „Moje Mieszkanie” - było to 30,42 proc.

Straciła tylko „Weranda” (10,93 proc.).

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Dołącz do dyskusji: „Moje Mieszkanie” liderem sprzedaży, tylko „Dobre Wnętrze” na plusie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl