Schulz Brand Friendly: nowe osoby, awanse Piotr Mality i Artura Tatary
Piotr Malita awansował w agencji reklamowej Schulz Brand Friendly na stanowisko business development directora, a Artur Tatara objął funkcję dyrektora finansowego i prokurenta. Ponadto pracę w firmie rozpoczęły trzy nowe osoby.
Objęte przez Piotra Malitę (na zdjęciu z lewej) stanowisko business development directora to nowa funkcja w Schulz Brand Friendly. Malita będzie odpowiadał za strategię rozwoju agencji i poszerzanie jej oferty biznesowej. Poprzednio pracował w dziale new business agencji.
Jednocześnie stanowisko dyrektora finansowego i prokurenta w Schulz Brand Friendly objął Artur Tatara (na zdjęciu z prawej). W firmie pracuje od 2007 roku, poprzednio pełniąc funkcję głównego księgowego.
Ponadto w lutym do Schulz Brand Friendly na okres próbny dołączyło dwóch art directorów (do działu kreacji) oraz designer (do działu opakowań). Agencja szuka też drugiego szefa teamów kreatywnych. Obecnie tę funkcję pełni Jan Sikora.
- Widzimy dużą potrzebę zmiany, wśród pracowników z wykonawców na prawdziwych kreatorów rozwiązań, a wśród kadry zarządzającej z funkcji kontrolnej na koordynację i inspirację do lepszej jakości realizowanych projektów - uzasadnia te roszady Wojciech Kotala, od stycznia br. CEO agencji.
Dołącz do dyskusji: Schulz Brand Friendly: nowe osoby, awanse Piotr Mality i Artura Tatary