SALESmanago z 28 mln zł przychodów i 1,5 tysiącem nowych klientów w 2016 r.
Spółka SALESmanago Marketing Automation poinformowała, że w 2016 roku zanotowała po raz piąty z rzędu wzrost przychodów o 100 procent. Liczba pracowników firmy sięgnęła 250 osób, a w planach jest dalsza ekspansja w europejskim segmencie marketing automation.
SALESmanago Marketing Automation to platforma służąca do automatyzacji marketingu w Europie. Firma została założona w 2011 r., jej siedzibą główną jest Kraków.
W komunikacie podsumowującym ub.r. zaznaczono, że ponad połowa z przychodów spółki jest realizowana na rynkach zagranicznych, a wśród nowej sprzedaży eksport stanowi prawie 70 proc. Sklepy internetowe i firmy B2C stanowią 80 proc. klientów spółki.
- Zamykamy kolejny fantastyczny rok w SALESmanago. Udało się znacznie wzmocnić naszą pozycję w Europie i coraz więcej wiemy o tym jak skutecznie skalować nasz biznes. Na przyszły rok chcemy aby nasze przychody osiągnęły poziom ok 50-60 mln zł. Równolegle pracujemy nad kolejną rundą finansowania, co może znacząco zmienić perspektywę dla dalszego rozwoju spółki - zapowiada Grzegorz Błażewicz, prezes zarządu i założyciel SALESmanago. - Pamiętajmy jednak, że o sukcesie spółki stanowi nie tylko technologia, ale przede wszystkim wyjątkowi ludzie pracujący na rzecz spółki.
Obecnie w rankingu systemów klasy marketing automation GetApp firmy Gartner SALESmanago plasuje się na 3. miejscu wyprzedzając globalne systemy takie jak Marketo czy Pardot.
W 2016 r. platforma Marketing Automation pozyskała 25 mln zł. finansowania od 3TS Capital Partners. Środki przeznaczone zostały na badania i rozwój produktowy oraz silną ekspansję zagraniczną. W październiku ub.r., celem intensyfikacji działań na rynkach niemieckojęzycznych firma założyła spółkę zależną SALESmanago GMBH z siedzibą w Berlinie, która zatrudnia kilka osób.
Dołącz do dyskusji: SALESmanago z 28 mln zł przychodów i 1,5 tysiącem nowych klientów w 2016 r.