Rusza Red Bull Mobile. Ma już 15 tys. aktywnych kart SIM
Red Bull Mobile (RBM), nowa marka sieci Play, ma już 15 tys. aktywnych kart SIM, wynika z wypowiedzi przedstawicieli operatora sieci spółki P4. Normalna dystrybucja RBM ruszy 2 września.
"Rozdaliśmy 30 tys. starterów RBM z czego aktywowano około połowy. W tej grupie 80 proc. kart została doładowana" - powiedział szef marketingu Playa Bartosz Dobrzyński.
"Nie podajemy takich informacji jak plany sprzedażowe, ale liczymy na duży sukces marketingowy i komercyjny. Chodzi o dziesiątki albo nawet setki tysięcy kart SIM, przy czym oczywiście Play zostaje naszą główną marką" - zaznaczył Dobrzyński.
RBM to efekt współpracy Playa i firmy Red Bull. Nie jest jednak wirtualnym operatorem (MVNO).
„Strategiczne partnerstwo Red Bull Mobile i Play oparte jest na komplementarności pomiędzy tymi dwoma firmami, Play rozszerzył różnorodność swojej oferty na kartę i podjął działalność w nowych sektorach, podczas gdy Red Bull Mobile czerpie korzyści z szerokopasmowej infrastruktury sieci komórkowej i doświadczenia Play" - powiedział Alexander Koppel z Red Bull Media House.
Startery Red Bull Mobile na kartę, w ramach którego klienci Play otrzymają m.in. 6 pakietów po 222 SMS-y, 1 GB danych na start oraz darmowe pakiety internetowe po każdym doładowaniu, będą dostępne od 2 września. Wcześniej zostanie uruchomiona kampania reklamowa, której twarzą będzie mistrz Formuły 1 Sebastian Vettel.
Oferta Red Bull Mobile na abonament to dwie dopasowane taryfy z abonamentem za 66 zł i 88 zł, w ramach których znajduje się pakiet minut wymienialnych na SMS-y oraz pakiety danych. Podobnie jak w ofercie na kartę, po przekroczeniu pakietów dalej nie płaci się za transmisję danych, a zmniejszana jest tylko jej prędkość. Poza tym oferta obejmuje darmowe nielimitowane połączenia w ramach sieci Red Bull Mobile i Play oraz darmowy dostęp do Facebooka, nk i przede wszystkim portalu mobilnego Red Bull Mobile redbullmobile.pl.
Marka RBM jest obecna w Austrii, Szwajcarii, Węgrzech, RPA oraz Belgii. Niedługo, we współpracy z Vodafone, zostanie uruchomiona również w Australii.
Dołącz do dyskusji: Rusza Red Bull Mobile. Ma już 15 tys. aktywnych kart SIM
Siła marki RB dużo daje, a odpowiednia kampania i szeptany marketing może przyćmić nieco start T-Mobile który był najzwyczajniej na świecie słaby.
ps.
RBM nie ma nic wspólnego z kubica i bardzo dobrze. RB to marka ktora znacznie wiecej znaczy niż kubica. Lepiej niech trzymają sie od niego daleko