Rusza loteria marki Activia
Marka Activia wystartowała z aktywacją konsumencką zachęcającą do dbania o zdrowie jelit. Nagroda główna to udział w obozie „ Happy Belly Camp” z ambasadorkami marki.
Loteria ruszyła na początku czerwca i potrwa do 26 lipca 2024 roku.
Każdy, kto zakupi co najmniej trzy dowolne produkty marki Activia, może wziąć udział w losowaniu nagród. Główną z nich jest udział w wyjątkowym wydarzeniu – obozie Activia Happy Belly Camp, podczas którego laureatki będą miały okazję zdobyć praktyczną wiedzę na temat codziennej troski o zdrowie jelit.
Activia Happy Belly Camp
Ambasadorkami Activia Happy Belly Camp zostały Anna Zuch, trenerka personalna; Karolina Cwalina, mentorka oraz Emilia Cesarek, dietetyczka.
Poprowadzą one wybrane części wydarzenia, dzieląc się swoją wiedzą i doświadczeniem z uczestniczkami.
Ponadto, w ramach loterii do wygrania są także vouchery na pakiety badań od Diagnostyka+, które pozwolą uczestnikom lepiej poznać stan swojego zdrowia. Każda osoba, która weźmie udział w loterii, otrzyma również e-book zawierający cenne wskazówki od ambasadorek na temat dbania o siebie i zdrowie jelit.
Działania reklamowe prowadzone są szeroko – zarówno w telewizji, jak i w kanałach digitalowych oraz w punktach sprzedaży. Za koncepcję aktywacji oraz jej kompleksową obsługę odpowiada agencja NAV agency, a działania influencerskie realizowane są przez agencję Tears of Joy.
Dołącz do dyskusji: Rusza loteria marki Activia