Rumour PR pracuje dla Motoroli i Sushi Bistro
Do grona klientów Rumour PR dołączyła firma technologiczna Motorola oraz sieć restauracji Sushi Bistro.
Agencja Rumour PR w ramach wygranego przetargu będzie odpowiedzialna za pełne wsparcie w zakresie public relations oraz media relations firmy Motorola. Do zadań agencji należeć będzie opracowanie oraz wdrożenie strategii komunikacji PR w Polsce, kontakt z mediami, koordynacja programu testowego, tworzenie i dystrybucja informacji prasowych oraz wsparcie przy organizacji eventów dla dziennikarzy.
Z ramienia Rumour PR za działania na rzecz klienta odpowiadać będzie zespół technologii kierowany przez Błażeja Siwego, head of Tech&Consumer.
Motorola wybrała agencję w wyniku przetargu. Strony nie podają szczegółów współpracy. Poprzednio za obsługę Motoroli odpowiadało Publicis Media.
Rumor PR dla Sushi Bistro
W ramach współpracy z Sushi Bistro Rumour PR będzie odpowiedzialne za wsparcie działań public relations w kontekście otwarcia nowych lokacji, promocję systemu franczyzy, Influencer marketing, jak i ogólne doradztwo w dziedzinie komunikacji. Agencja została wybrana w trybie rekomendacji.
Dołącz do dyskusji: Rumour PR pracuje dla Motoroli i Sushi Bistro