SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rozpoczęła się kampania Seata Leon Spirit Turbo R

Na outdoorze ruszyła kampania reklamowa Seata Leon z serii Spirit Turbo R. Kampanię – obejmującą również radio, internet i prasę – przygotowały agencja MarektShare i dom mediowy Universal McCann.

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa Seata Leon z serii Spirit Turbo R podkreśla przede wszystkim atrakcyjną cenę tego modelu. W akcji wykorzystywane są różne przekazy skierowane do poszczególnych grup docelowych.

Działania reklamowe rozpoczęły się na outdoorze (8 największych aglomeracji), a w najbliższym czasie obejmą również radio (stacje ogólnopolskie i ponadregionalne), internet (strony główne portali, sprofilowane sieci reklamowe, e-mailing), oraz prasę (m.in. „Rzeczpospolita”, „Polityka” i „Gazeta Finansowa”). Kreację kampanii przygotowała agencja MarektShare, a media zaplanował i zakupił dom mediowy Universal McCann.

Dołącz do dyskusji: Rozpoczęła się kampania Seata Leon Spirit Turbo R

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
EliMarmur
Naciągana kontrowersyjność. To się nie przekłada na sprzedaż.
odpowiedź