Rozpoczęła się kampania Seata Leon Spirit Turbo R
Na outdoorze ruszyła kampania reklamowa Seata Leon z serii Spirit Turbo R. Kampanię – obejmującą również radio, internet i prasę – przygotowały agencja MarektShare i dom mediowy Universal McCann.
Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa Seata Leon z serii Spirit Turbo R podkreśla przede wszystkim atrakcyjną cenę tego modelu. W akcji wykorzystywane są różne przekazy skierowane do poszczególnych grup docelowych.
Działania reklamowe rozpoczęły się na outdoorze (8 największych aglomeracji), a w najbliższym czasie obejmą również radio (stacje ogólnopolskie i ponadregionalne), internet (strony główne portali, sprofilowane sieci reklamowe, e-mailing), oraz prasę (m.in. „Rzeczpospolita”, „Polityka” i „Gazeta Finansowa”). Kreację kampanii przygotowała agencja MarektShare, a media zaplanował i zakupił dom mediowy Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: Rozpoczęła się kampania Seata Leon Spirit Turbo R