Robert Lewandowski twarzą wiosenno-letniej kolekcji Vistuli
Pod koniec lutego wystartuje kampania marki Vistula promująca kolekcję wiosna-lato 2018. Jej współautorem i twarzą został Robert Lewandowski. Piłkarz wziął udział w sesji autorstwa Mateusza Stankiewicza.
Sesję promującą wiosenno-letnią kolekcję marki zrealizowano w studiu fotograficznym w Monachium, gdzie na co dzień mieszka piłkarz. Wykonane zdjęcia będą elementem kampanii promocyjnej, która startuje pod koniec lutego. Prowadzona będzie na outdoorze, w internecie, prasie oraz kinach.
W drugiej odsłonie, która rozpocznie się na początku marca, Lewandowskiego zobaczymy w spocie wizerunkowym. Będzie go można zobaczyć w internecie, kinach, salonach Vistuli oraz na serwisach VOD.
Głównym projektantem kolekcji jest Wojtek Bednarz.
Kampania ta będzie kolejną z udziałem sportowca, który był również twarzą jesienno-zimowej kolekcji Vistuli.
W ostatnich tygodniach Robert Lewandowski został globalnym ambasadorem reklamowym marki Oshee. Piłkarz promuje także m.in. szampony head&shoulders oraz smartfony Huawei Mate 10 Pro.
Dołącz do dyskusji: Robert Lewandowski twarzą wiosenno-letniej kolekcji Vistuli