“Rezydencja” przegrała z Polsatem i TVN, 16 mln zł z reklam
Telewizyjna Jedynka zakończyła w środę emisję wprowadzonego jesienią serialu “Rezydencja”. Telenowela miała średnio 1,9 mln widzów i przegrała z propozycjami Polsatu i TVN. Wpływy reklamowe z 58 odcinków wyniosły 16 mln zł.
“Rezydencja” od września ub.r. nadawana była od wtorku do czwartku o 21.30, a od listopada tylko w środy o 21.30 i 22.00. Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że serial miał 14,51 proc. udziału w grupie 4+ i tylko 9,48 proc. w 16-49.
Takie wyniki dały TVP1 trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w czasie emisji “Rezydencji” był Polsat z udziałem na poziomie 16,28 proc., a drugie miejsce zajął TVN (16,11 proc.). Słabiej od TVP1 wypadła TVP2 (11,91 proc.). Z kolei w grupie komercyjnej Jedynka przegrała też z Dwójką.
Dane telemetryczne pokazują, że telenowelę oglądały głównie kobiety, widzowie po 45. roku życia oraz mieszkańcy wsi, małych i średnich miast. Z reklam serial przyniósł 15,6 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
TVP 1 pokazała 58 odcinków “Rezydencji”. Kolejnych, ze względu na słabe wyniki oglądalności, nie zamówiono.
Oglądalność konkurencji w czasie nadawania “Rezydencji”
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
Polsat | 2 123 693 | 16,28% | 18,79% |
TVN | 2 101 695 | 16,11% | 18,40% |
TVP1 – Rezydencja | 1 893 533 | 14,51% | 9,48% |
TVP2 | 1 554 442 | 11,91% | 12,32% |
Top 10 odcinków serialu
Wszyscy 4+ | 16-49 | ||
Data | AMR | SHR % | SHR % |
06-10-2011 | 2 710 636 | 19,22% | 14,32% |
08-09-2011 | 2 609 321 | 18,67% | 12,28% |
13-10-2011 | 2 578 252 | 18,37% | 12,10% |
07-09-2011 | 2 467 967 | 19,43% | 15,47% |
22-09-2011 | 2 453 275 | 17,64% | 11,33% |
29-09-2011 | 2 320 505 | 16,60% | 8,56% |
15-09-2011 | 2 307 249 | 16,35% | 9,37% |
27-10-2011 | 2 280 411 | 15,91% | 10,01% |
20-10-2011 | 2 261 683 | 15,99% | 9,37% |
15-02-2012 | 2 234 665 | 16,01% | 11,82% |
Profil widowni telenoweli
ADH % | AFF | ||
Płeć | Mężczyźni | 35,21% | 73 |
Kobiety | 64,79% | 125 | |
Wiek | 4-9 | 1,13% | 19 |
10-15 | 2,35% | 35 | |
16 - 19 | 1,82% | 33 | |
20 - 24 | 2,71% | 35 | |
25 - 29 | 2,49% | 28 | |
30 - 34 | 4,84% | 58 | |
35 - 39 | 4,59% | 62 | |
40 - 44 | 6,13% | 95 | |
45 - 49 | 7,12% | 104 | |
50 - 54 | 12,19% | 152 | |
55 - 59 | 14,02% | 180 | |
60 | 40,61% | 200 | |
Wlk. miasta | Wieś | 39,11% | 100 |
< 50 tys. | 25,96% | 109 | |
50-100 tys. | 9,90% | 117 | |
100-200 tys. | 7,79% | 98 | |
> 200 tys. | 17,23% | 84 | |
Zawód | Top management | 8,92% | 99 |
Pracownicy średniego szczebla | 12,90% | 85 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 15,53% | 79 | |
Emeryci | 48,21% | 189 | |
Inni | 14,44% | 47 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 47,43% | 108 |
Średnie | 33,47% | 110 | |
Wyższe | 15,63% | 118 | |
Inne | 3,48% | 27 |
Dołącz do dyskusji: “Rezydencja” przegrała z Polsatem i TVN, 16 mln zł z reklam
ogólnie i ja serialu nie oglądałem,choć nie mam nic przeciwko niemu:)
to podpora polskiej tivi,ogladaja jak leci,byle
sie ruszalo i gadalo,kazdy serial obejrza
a rezydencja jest zle zrobiona,taka snujowata