Reprise Media - performance i mobile marketing od Interpublic Group
W Polsce rozpoczyna działalność firma Reprise Media zajmująca się performance i mobile marketingiem internetowym. Spółka należy do Interpublic Group obejmującej domy mediowe takie jak m.in. Initiative Media i Universal McCann.
Reprise Media została powołana w ramach Interpublic Group jako pierwsza tego typu struktura w Europie Centralnej i Wschodniej. Polski oddział spółki zajmie się koordynacją jej działań w 13 krajach tego regionu.
Reprise Media oferuje usługi performance i mobile marketingowe, przede wszystkim wsparcie działów sprzedaży i marketingu w zakresie pozyskiwania konsumentów poprzez dostarczanie leadów sprzedażowych i obsługiwanie kanały rekomendacji takich jak fora i blogi. Usługi spółki koncentrują się wokół wyszukiwarek, mediów społecznościowych i programów partnerskich.
Za uruchomienie i zarządzanie Reprise Media w Polsce odpowiada Tomasz Wileński, dotychczasowy dyrektor agencji Fastbridge. Początkowo w firmie pracować będzie ok. 10 osób.
Reprise Media w fazie startowej będzie świadczyć usługi dla czterech spółek z należącej do Interpublic Group struktury Mediabrands: Initiative Media, Universal McCann, U2 Media i BrandConnection. Oficjalnie firma będzie należeć do dwóch pierwszych z tych spółek.
- Swoją ofertę będziemy początkowo kierować do obecnych klientów firm grupy Interpublic Group działających w Polsce - opisuje Tomasz Wileński. - Oczywiście zaraz po zorganizowaniu swojej struktury będziemy pozyskiwać zlecenia niezależnie od Initiative czy Universal McCann. Mamy silne wsparcie merytoryczne i narzędziowe, co pozwoli nam konkurować z największymi podmiotami internetowymi na polskim rynku - przekonuje.
Dołącz do dyskusji: Reprise Media - performance i mobile marketing od Interpublic Group