Red Carpet TV od lutego w ofercie reklamowej TVN Media
Biuro sprzedaży czasu reklamowego TVN Media podpisało umowę o sprzedaży czasu reklamowego ze spółką Red Carpet Media Group, nadawcą kanału Red Carpet TV. Od 1 lutego br. TVN Media, pod marką Premium TV, będzie reprezentować stację w zakresie sprzedaży i planowania czasu reklamowego.
Red Carpet TV to polski kanał telewizyjny poświęcony show-biznesowi oraz śledzący na bieżąco ofertę kulturalną dedykowaną masowemu odbiorcy. Kanał ma charakter informacyjno-publicystyczny i zawiera zarówno zapowiedzi wszelkich premier filmowych, teatralnych, muzycznych, wydawniczych, a także recenzje i szersze omówienia.
Kanał dostępny jest obecnie w ponad 150 sieciach telewizji kablowej w kraju, w tym w tych największych: UPC, Vectra, Inea, Netia, Multimedia, Toya etc . Kanał dostępny jest również dla abonentów platformy satelitarnej NC+, oraz platform internetowych, w tym WP Pilot.
Kanał jest objęty monitoringiem Nielsen Audience Measurement od stycznia br.
Jesienią kanał dostał od Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji koncesję na nadawanie satelitarne. Kanał działa pod nazwą Red Carpet TV od kilku miesięcy. Wcześniej istniał pod nazwą ETV.
Dołącz do dyskusji: Red Carpet TV od lutego w ofercie reklamowej TVN Media