SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Radio Dla Ciebie z kampanią reklamową „Gramy Dla Ciebie!”

Radio dla Ciebie z początkiem września startuje z kampanią reklamową pod hasłem „Gramy dla Ciebie!”. Ma ona zwiększyć rozpoznawalność oraz wzmocnić pozycję rozgłośni na rynku radiowym.

Kampania promocyjno – wizerunkowa „Gramy dla Ciebie!” prowadzona będzie w prasie, telewizji, kinach  oraz w internecie. Dodatkowo, w Warszawie a także w innych miastach województwa mazowieckiego, będzie można znaleźć billboardy promujące stację.

- „Gramy dla Ciebie!” to kampania, w której skupiliśmy się na pokazaniu słuchaczom, że Radio dla Ciebie to Radio wszechstronne, oferujące programy, zarówno z zakresu publicystyki, jak i audycje kulturalne, a przede wszystkim muzyczne. Dlatego, w nowej jesiennej ramówce stawiamy na muzykę i to ona jest motywem przewodnim kampanii - uważa Tadeusz Deszkiewicz, prezes zarządu rozgłośni.

W okresie od lutego do lipca 2018 roku Radio dla Ciebie zanotowało 1,1 proc. udziału w rynku słuchalności w Warszawie.

Dołącz do dyskusji: Radio Dla Ciebie z kampanią reklamową „Gramy Dla Ciebie!”

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Babcia Władzia
Gramy dla ciebie pisowską propagandę,której nikt nie słucha.
odpowiedź
User
Gramy badziew dla nikogo
Pan prezes zamiast latać ciągle do Prezydenta niech zajmie się zarządzaniem radiem. Za co bierze kasę.
odpowiedź
User
znawca
nonsens. niczym, kompletnie niczym się ta stacja nie broni.
zalepianie dziur w nudnej ramówce. osobistości iście kumplowskie słuchalności nie zapewnią panie prezesie.
to, że po ciekawym muzycznie radiu, bogatym pozostały zgliszcza - to tylko szczegół.
zresztą - po wszystkim właściwie co było wartością rdca dziś już tylko wspomnienie.
i wgl teraz nagle, po dwóch i pół roku rujnowania absolutnie wszystkiego - audycji, autorów, atmosfery w zespole, muzyki itd. - nagle walczymy jednak o słuchacza? czyżby wybory się zbliżały i tuba zaczynała być potrzebna? jak inaczej wytłumaczyć ten "szalony" ruch skoro do tej pory nikomu nie zależało?
nonsens a nawet - blisko pure nonsense ;) - gdyby nie fakt, że to jednak każdy z nas na te decyzje pracuje każdego dnia. i robi się już tylko gorzko. Prezesie
odpowiedź