PZL przejmuje od S4 obsługę reklamową piwa Książęce
Kompania Piwowarska w przetargu na obsługę strategiczno-kreatywną piwa Książęce wybrała agencję PZL. Poprzednio dla marki pracowała agencja S4.
W ramach współpracy PZL będzie zajmować się opracowywaniem strategii komunikacji oraz kreacji reklam ATL-owych piwa Książęce. Nie podano, na jak długo została podpisana umowa. W przetargu dotyczącym tego zlecenia brały udział jeszcze trzy agencje (ich nazw nie ujawniono).
Poprzednio dla Książęcego w tym zakresie pracowała agencja S4, z którą umowa wygasa z końcem marca. W ostatnich reklamach marki występował Książę oglądający browar, w którym produkowane jest to piwo, i dopytujący o szczegóły (obejrzyj kilka spotów).
Książęce to trzecia marka Kompanii Piwowarskiej, dla której będzie pracować PZL. Agencja od kilku lat obsługuje Redd’s, a niedawno po pięciu latach przerwy odzyskała obsługę Żubra (zobacz jego nową reklamę).
Dla piwa Książęce pracują jeszcze agencje Nairobia (w zakresie BTL), Lubię To (w digitalu) i Q&A Communications (PR) oraz dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: PZL przejmuje od S4 obsługę reklamową piwa Książęce