Pracownicy Biedronki skarżą się na nieudany konkurs. "Słaba organizacja"
Na forach sieci Biedronka (Jeronimo Martins Polska) część osób skarży się na problemy techniczne w trakcie konkursu z nagrodami dla pracowników sklepów.
Biedronka w ramach budowania relacji pracodawcy z pracownikami ogłosiła konkurs. Mogli w nim wziąć udział pracownicy sieci. Wydarzenie poprowadzili Krzysztof Ibisz i Zygmunt Chajzer. W trakcie programu widzowie brali udział w SMS-owym quizie, a także w loterii, w której do udziału zarejestrowało się blisko 10 tys. osób - podała portalowi Wirtualnemedia.pl Biedronka.
Zasady konkursu były następujące - należało zalogować się do transmisji online na wewnętrznej stronie i w jej trakcie odpowiedzieć na osiem pytań drogą SMS. Ci, którzy wysyłali odpowiedzi najszybciej, wygrywali. Konkurs odbywał się w niedzielę 4 grudnia o 19:00, jednak już przed startem zabawy zaczęły się problemy techniczne - pisali pracownicy.
Pierwszy Wielki Świąteczny Quiz Biedronki dla pracowników na żywo obejrzało blisko 24 tys. pracowników
Problem z serwerem podczas konkursu Biedronki
Jak informują pracownicy Biedronki, wielu z nich miało problem z logowaniem do transmisji. Niektóre osoby alarmowały o problemach z wysyłką SMS-ów z odpowiedziami na pytania. Część pracowników nie mogła wziąć udziału w zabawie, ponieważ strona konkursu na ich urządzeniach nie działała.
"Jakaś porażka z tym konkursem. Nawet zalogować się nie idzie. Lepiej niech oni już nic nie wymyślają bo ino denerwują ludzi" - napisał jeden z pracowników na forum nasza-biedronka. Inni narzekali na serwery. "U mnie dwa razy sprawdzało dane i serwer padł". Za słaby serwer chyba ogarnęli sądząc po tym co wyskakuje". "Wstyd, nie idzie się zalogować". "Słaba organizacją wydarzenia, które smsami było przypominane", "Mnie nic nie poszło. Tragedia" - to tylko niektóre z wpisów rozczarowanych pracowników sieci Biedronka na forum nasza-biedronka.
Biedronka: transmisja przebiegła bez zakłóceń
Jak informuje nas biuro prasowe sieci Biedronka, zwycięzcom - pracownikom sklepów i centrum dystrybucyjnych z całej Polski: od Pomorza Zachodniego aż po Kotlinę Żywiecką i Małopolskę - rozdane zostały e-kody o wartości 1000 zł oraz nagrody rzeczowe. Świąteczny Quiz otworzył serię konkursów oraz aktywności integracyjnych dla pracowników Biedronki stworzonych na specjalnej stronie świątecznej.
W ocenie sieci Biedronka, niewielkie problemy występowały tylko przed rejestracją na wydarzenie.
- Jeśli chodzi o aspekt techniczny, to transmisja przebiegła bez zakłóceń, jedynie na 2 minuty przed rozpoczęciem wydarzenia serwery zanotowały chwilowy duży wzrost połączeń przy rejestracji do uczestnictwa, który następnie wrócił do normy. Przez cały czas trwania programu dla pracowników dostępne były: infolinia telefoniczna oraz chat oferujące wsparcie techniczne - mówi nam Karolina Więcaszek, mł. menedżerka ds. komunikacji wewnętrznej i zaangażowania w sieci Biedronka
Dla Biedronki w całej Polsce pracuje około 77 tys. osób.
W ubiegłym tygodniu sieć borykała się z innym problemem dotyczącym części pracowników - niektórzy w swoich paczkach świątecznych odkryli na portfelach ślady pleśni. Sieć w oświadczeniu dla Wirtualnemedia.pl poinformowała, że będzie rekompensowała wadliwe podarunki.
"Chcemy, aby biedronkowe prezenty były powodem do dumy i radości. W tym roku pojawiły się jednak wyizolowane problemy z jednym z produktów składających się na paczkę. Uruchomiliśmy stosowny proces reklamacyjny i wspólnie z zewnętrznym dostawcą analizujemy przyczynę i skalę problemu. Wszystkim pracownikom, których to dotyczy zrekompensujemy zaistniałe niedogodności" - przekazało portalowi Wirtualnemedia.pl biuro prasowe sieci Biedronka.
Dołącz do dyskusji: Pracownicy Biedronki skarżą się na nieudany konkurs. "Słaba organizacja"