Polskie Stowarzyszenie Public Relations powołuje Klub Public Affairs
Z początkiem sierpnia, w ramach Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, rozpocznie działalność wewnętrzny Klub Public Affairs. Jego głównym celem jest gromadzenie ekspertów z obszaru public affairs i budowanie platformy wymiany wiedzy w tym zakresie.
Do nowo powołanego klubu może przystąpić każdy członek PSPR, mający przynajmniej siedem lat praktyki PR i doświadczenie w realizacji działań z obszaru public affairs. Poza dzieleniem się wiedzą, członkowie Klubu będą brali udział w zewnętrznych spotkaniach, konferencjach i kongresach, na których poruszana będzie tematyka public affairs.
Klub został powołany z inicjatywy Emilii Hahn, prezes zarządu agencji PR Hub oraz Emilii Zakrzewskiej, wiceprezes zarządu PSPR. To już piąty klub ekspercki powołany przez PSPR.
– Działalność z obszaru public affairs jest nadal mało znana, również w samej branży public relations. Powołaliśmy ten klub, aby przybliżyć ją zarówno naszym członkom, jak i mieć wpływ na kształtowanie debaty publicznej dotyczącej ww. tematyki. Jako Stowarzyszenie widzimy dużą potrzebę wybrzmienia głosu profesjonalistów w tym obszarze – komentuje Luiza Jurgiel-Żyła, prezeska zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.
Dotychczas w PSPR powołano cztery kluby: Klub rzeczników prasowych, Klub social media i influencer relations, Klub komunikacji wewnętrznej, Klub Personal PR i PR gwiazd.
Dołącz do dyskusji: Polskie Stowarzyszenie Public Relations powołuje Klub Public Affairs