SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Polacy inspirują świat” w kampanii Tyskiego

Pod hasłem „Polacy inspirują świat” rozpoczęła się nowa kampania reklamowa piwa Tyskie. Akcję przygotowały i realizują firmy Tequila\Polska, DDB, Starcom i Raczkiewicz-Chenczke Consultants.

Prowadzona obecnie kampania reklamowa Tyskiego opiera się na wizerunku Polaków, którzy w XIX i pierwszej połowie XX wieku osiągnęli wiele i zdobyli sławę za granicą. I tak akcja prezentuje m.in. Ignacego Łukasiewicza, który przeprowadził we Lwowie pierwszą na świecie destylację ropy naftowej, Pawła Strzeleckiego, który odkrył największe pasmo górskie w Australii, i Ernesta Malinowskiego, który zbudował Kolej Transandyjską w Peru. Poszczególne przekazy pod wspólnym hasłem „Polacy inspirują świat” nawiązują do stylistyki znaczków pocztowych.

Akcja obejmuje promocyjne opakowania Tyskiego, prasę, internet (m.in. konkurs na stronie tyskie.pl) oraz outdoor.

Za pomysł kampanii, działania w internecie, projekt opakowań i komunikację POS odpowiada agencja Tequila\Polska, reklamy outdoorowe i prasowe przygotowała agencja DDB, media zakupił dom mediowy Starcom, a działania public relations prowadzi agencja Raczkiewicz-Chenczke Consultants.

Dołącz do dyskusji: „Polacy inspirują świat” w kampanii Tyskiego

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
radekmac
Moim zdaniem to żanada - wciąganie nieżyjących, rzeczywiście wybitnych Polaków i podpieranie się ich autorytetem w reklamie zwykłego piwa, które ani z innowacją, ani z promocją Polski nie ma nic wspólnego. Co to ma mówić konsumentowi? Że pije napój inspirujący świat? Że powinna w nim duma narodowa rosnąć gdy go pije? Rzeczywiście, pewna grupa konsumentów jak wypije 10 Tyskich, to w nich duma na pewno wzrośnie...
odpowiedź