„Poczuj smak p@sji” - blog w kampanii soków Hortex (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa soków jabłkowych Hortex. Akcję przygotowały firmy Opus B, Mojo, MojoTribe i MEC.
Główną rolę w rozpoczętej właśnie kampanii soków jabłkowych Hortex odgrywa bohater symbolizujący tę markę. Nowe reklamy pokazują, jak poprzez blog dzieli się on swoją pasją, wiedzą i doświadczeniem. Tak przekaz ma kreować wizerunek Hortex jako marki nowoczesnej i eksperckiej, a zarazem emocjonalnej i bliskiej odbiorcy.
W ramach kampanii - prowadzonej pod hasłem „Poczuj smak p@sji” - spoty od 18 listopada są emitowane m.in. w kanałach TVP, TVN, Polsatu i Discovery. Kreację reklam przygotowała agencja Opus B, wyreżyserował je Antoni Nykowski, natomiast ich produkcją zajęło się studio Mojo, a postprodukcją - MojoTribe. Z kolei media zaplanował i kupił dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: „Poczuj smak p@sji” - blog w kampanii soków Hortex (wideo)