Pocztówki z wakacji reklamują kosmetyki TAB>U Travel
Firma Sens.Us Polska, dystrybutor włoskich kosmetyków do włosów, niestandardową akcją marketingową przygotowaną we własnym zakresie promuje kosmetyki TAB>U Travel.
Nową linię kosmetyków TAB>U Travel przeznaczonych do pielęgnacji włosów latem wspiera akcja polegająca na wysyłaniu tradycyjnych pocztówek z wakacyjnymi pozdrowieniami. Są one adresowane do klientów firmy, głównie salonów fryzjerskich oraz do branżowych mediów. - Nie bez powodu wykorzystaliśmy jedną z najlepiej odbieranych drukowanych form marketingu spersonalizowanego, czyli pocztówkę. Poza okresem świąt została ona zupełnie zapomnianą formą przekazu komunikatu, a przecież koszta takiej kampanii są niewielkie. W dobie mediów społecznościowych pocztówka będzie stanowić element zaskoczenia, jak i wzbudzi w odbiorcy same pozytywne emocje - przekonuje Paulina Baer, specjalista ds. marketingu i PR w firmie Sens.Us Polska.
Akcja ruszyła 28 lipca br. i ma na celu nawiązać relacje z przyszłymi i obecnymi klientami, jak i branżowymi mediami. To pierwsza taka niestandardowa akcja marki Sens.Us przygotowana przez dział marketingu tej firmy.
Za koncepcję kreatywną, copywriting, PR kampanii odpowiada Paulina Baer, projekt graficzny pocztówki przygotował Miłosz Kowalski z działu marketingu firmy SensUs Polska.
Dołącz do dyskusji: Pocztówki z wakacji reklamują kosmetyki TAB>U Travel