Play: do 6 miesięcy gratis w promocji Mix i Junior Box, reklamy znów bez Barbary Kurdej-Szatan
W nowej promocji sieci telekomunikacyjnej Play nowi klienci ofert Mix mogą uzyskać do sześciu miesięcy korzystania gratis, także w wersji z zestawem Junior Box. We wspierającej to kampanii reklamowej występuje aktorka Magdalena Różczka, nie pojawia się natomiast Barbara Kurdej-Szatan.
W ramach promocji klienci, którzy przenoszą numer od innego operatora lub telefonicznie przedłużają swoją umowę, w przypadku taryf Mix Elastyczny L lub Mix Elastyczny L Extra otrzymają gratis 6 miesięcy (doładowań kontraktowych) bez opłat.
Natomiast osoby wybierające ofertę Mix L lub Mix L Extra mogą liczyć na 3 doładowania gratis, natomiast podpisujący nową umowę (nowy numer) w wybranych taryfach otrzymają darmowy miesiąc (doładowanie kontraktowe) na korzystanie z usług.
Promocja także z Junior Box
Gratisowe trzy lub sześć miesięcy korzystania z oferty Mix otrzymają także użytkownicy wybierający tę usługę w wariancie z zestawem Junior Box.
W czasie promocji każdy klient przedłużający lub podpisujący nową umowę w ofertach Mix L, Mix L Extra, Mix Elastyczny L lub Mix Elastyczny L Extra otrzyma również 100 GB do wykorzystania na kanały społecznościowe (YouTube, TikTok, Instagram, Messenger, Facebook i inne) na okres 90 dni.
Ponadto użytkownicy powyższych ofert będą mogli skorzystać z dwóch dodatkowych rozwiązań. W wybranych ofertach klienci mogą za dodatkową opłatą 1 zł włączyć usługę Naprawa Wyświetlacza, w ramach której otrzymają dwa lata dodatkowego zabezpieczenia swojego smartfona. W ramach usługi operator oferuje naprawę wyświetlacza razem z obudową, przyciskami oraz aparatem. Natomiast usługa Bezpieczna Rodzina jest udostępniana na miesiąc bez opłat.
Magdalena Różczka w reklamach
Reklamy wspierające promocję podkreślają, że tak jak dzieci mogą dostać szóstkę w szkole, tak klienci Play mogą uzyskać sześć gratisowych miesięcy korzystania z Mix. Informują też, że w zestawie Junior Box do wyboru jest jeden z nowoczesnych smartfonów oraz smartwatch Maxcom FW35 Aurum lub słuchawki bezprzewodowe moto buds chargé do wyboru.
W spotach gwiazdą towarzyszącą klientom odwiedzającym salon sprzedażowy jest Magdalena Różczka, która wcześniej wystąpiła już w kilku kampaniach Play. Natomiast w obu wersjach spotu jedynego pracownika salonu gra Maciej Łagodziński.
To kolejna kampania produktowa Play, w której nie występuje Barbara Kurdej-Szatan, przez ponad osiem lat tworząca z Maciejem Łagodzińskim w duet pracowników punktu sprzedażowego sieci. Kurdej-Szatan nie pojawiła się także w kampanii poświątecznych obniżek cen smartfonów, w której główną gwiazdą była Anna Mucha, w reklamach z Michałem Żebrowskim promujących abonament dla firm ani w wiosennej kampanii z Magdaleną Cielecką wspierającej ofertę abonamentową.
Aktorka zagrała jedynie w wizerunkowym spocie Play informującym o wsparciu tegorocznego finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Barbara Kurdej-Szatan mocno straciła wizerunkowo, po tym na początku listopada wulgarnie skrytykowała na Instagramie działania funkcjonariuszy Straży Granicznej wobec uchodźców przy granicy polsko-białoruskiej. Na Kurdej-Szatan spadła lawina krytyki, a prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski zapowiedział, że aktorka nie będzie dalej występowała w serialu „M jak miłość”.
Pod koniec listopada pojawiła się informacja, że Play nie przedłuży wygasającej niebawem umowy z Barbarą Kurdej-Szatan. Telekom nie komentował tych doniesień, natomiast agencja DB4 Management obsługująca jego współpracę z celebrytami zapewniła, że będą kolejne reklamy sieci z Kurdej-Szatan.
Play kupił UPC Polska
W ub.r. operator sieci Play osiągnął wzrost przychodów o 2 proc. do 7,3 mld zł i zysku EBITDAaL z 2,38 do 3,13 mld zł. Liczba użytkowników telekomu zwiększyła się o 323 tys. do 12,396 mln. W ub.r. liczba klientów usługi telewizyjnej Play Now TV zwiększyła się ze 126 do 267 tys., a użytkowników internetu stacjonarnego - z 7 do 42 tys.
Na początku kwietnia telekom, po uzyskaniu zgody Komisji Europejskiej, sfinalizował kupno od Liberty Global 100 proc. udziałów firmy UPC Polska za 7,013 mld zł. Powołano nowe kierownictwo przejętej firmy, jej szefem został Jean Marc Harion, prezes operatora Play.
Dołącz do dyskusji: Play: do 6 miesięcy gratis w promocji Mix i Junior Box, reklamy znów bez Barbary Kurdej-Szatan