Play reklamuje „mistrzowską 11” już bez biało-czerwonych i kibicowania naszym (wideo)
Sieć telekomunikacyjna Play po odpadnięciu polskiej reprezentacji z piłkarskich mistrzostw świata zaczęła nową odsłonę kampanii reklamującej ofertę „Mistrzowska 11”. W nowych spotach nie ma już biało-czerwonych barw i kibicowania naszym. - Spodziewaliśmy się, że nasza reprezentacja na którymś etapie zakończy grę w mistrzostwach - wyjaśnia rzecznik Play.
Promocja „Mistrzowska 11” jest prowadzona w Play od początku czerwca. Obejmuje obniżki cen 11 modeli smartfonów: Samsung Galaxy S8, iPhone 8, LG Q7, Samsung Galaxy A5, Xiaomi Redmi 5, Sony Xperia, XZ2, Huawei Mate 10 lite, Huawei Y5 2018, Huawei Y6 2018, HTC Desire 12 i Huawei P20.
W ramach akcji udostępniono grę mobilną „Mistrzowska 11”, w której należy znaleźć na mapie bramkę i strzelić gola. Najlepsi gracze mają szansę wygrywać smartfony, koszulki i piłki z podpisami gwiazd Play.
W kampanii pokazano gwiazdy znane z poprzednich reklam Play, jak ubrane w biało-czerwone stroje grają lub kibicują na stadionie w kolorystyce nawiązującej do oprawy graficznej sieci. Zachęcają przy tym do wspierania naszej drużyny.
W reklamach wystąpili Tomasz Kammel, Kuba Wojewódzki, Sarsa, Agnieszka Dygant, Margaret, Kamil Bednarek, Jarosław Bieniuk z dziećmi, Karolina Malinowska i Olivier Janiak z dziećmi oraz Adam Małuysz. W osobnym spocie zagrali Barbara Kurdej-Szatan i Maciej Łagodziński, od wielu lat wcielający się w pracowników punktu sprzedaży Play.
Pojawiły się też dwie osoby związane z naszą reprezentacją: piłkarz Kuba Błaszczykowski oraz prezes PZPN-u Zbigniew Boniek, który jako jedyny w tym gronie nie promował wcześniej Play.
W czwartek na kanale youtube’owym Play pojawił się nowy spot, w którym nie ma już biało-czerwonej kolorystyki i zachęty do kibicowania naszej drużynie. Barbara Kurdej-Szatan i Maciej Łagodziński, ubrani w koszulki w barwach tej sieci, podkreślają, że akcja „Mistrzowska 11” nadal trwa.
Nasza reprezentacja na mundialu zagrała w czwartek pożegnalny mecz (wygrała 1:0 z Japonią), natomiast szanse na wyjście z grupy straciła już w niedzielę, przegrywając 0:3 z Kolumbią.
- To nie jest nagła zmiana naszych reklam. Spodziewaliśmy się, że nasza reprezentacja na którymś etapie zakończy grę w mistrzostwach - powiedział portalowi Wirtualnemedia.pl Marcin Gruszka, rzecznik prasowy Play. Zaznaczył, że były też emitowane reklamy, w których dziękowano klientom sieci za kibicowanie i wspólną zabawę.
Promocja „Mistrzowska 11” potrwa przynajmniej do połowy lipca.
Działania reklamowe Play obejmują wszystkie najważniejsze kanały komunikacji, m.in. telewizję, internet, radio, prasę oraz outdoor.
Za obsługę reklamową telekomu odpowiadają agencje Grandes Kochonos (kreacja reklam ATL-owych), Plej (reklamy i inne aktywności marketingowe w internecie, reklamy BTL-owe) oraz MediaCom Warszawa (planowanie i zakup mediów).
Dołącz do dyskusji: Play reklamuje „mistrzowską 11” już bez biało-czerwonych i kibicowania naszym (wideo)
A w jakim pakiecie to dają?
Poczytaj pan na stronie. To za free jest