Pkt.pl na nowo: więcej rekomendacji i map
Spółka Polskie Książki Telefoniczne wprowadziła zmiany w serwisie internetowym pkt.pl. Zyskał on nową szatę graficzną i layout, w którym wyeksponowano najpopularniejsze opcje.
Nowa wersja pkt.pl ma być bardziej czytelna i przejrzysta. W kolorystykę strony wprowadzono ikonografię i uproszczono nawigację.
- Przeładowanie wyszukiwarek treścią i grafiką zamiast uatrakcyjniać utrudnia to, co jest ich zadaniem - skuteczne i szybkie odnalezienie informacji. Nowa odsłona pkt.pl jest odpowiedzią na to zapotrzebowanie - wyjaśnia Piotr Dębski, dyrektor rozwoju serwisów internetowych w Pkt.pl.
Zmiany funkcjonalne objęły przede wszystkim sposób filtrowania wyników oraz prezentację wizytówek firmowych. System rekomendacyjny (gwiazdki recenzji wskazują, którą firmę polecają klienci) został wyeksponowany, dodano również szybkie przekierowanie do alei handlowej.
Do serwisu wprowadzono także duże mapy z oznaczonymi miejscami turystycznymi, bankomatami, pocztami, przystankami, parkingami. Nowatorskim rozwiązaniem są zmienne treści najczęściej wyszukiwanych kategorii oraz ofert firm na stronie głównej.
W lutym br. pkt.pl zanotował 2,34 mln użytkowników i 11,2 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).
Dołącz do dyskusji: Pkt.pl na nowo: więcej rekomendacji i map