SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Tymczasem” - piwo EB z nowym logo reklamowane dla młodych (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa piwa EB (produkowanego przez Grupę Żywiec) oparta na haśle „Tymczasem”. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy marketingowe VML Poland, Papaya Films, Live, Good Looking Studio, Miło, Głośno i MediaVest, a nową identyfikację wizualną marki przygotowały agencje BNA i Wilk Studio.

Bohaterami kampanii są młodzi ludzie stojący na progu dorosłości. Oczekiwania społeczne wobec nich są takie, żeby ustabilizowali się życiowo: zaczęli stałą pracę, założyli rodziny. Bohaterowie wolą jednak pozostać w fazie określonej jako „tymczasem”, oznaczającej dalsze próby życiowe, zbieranie doświadczeń i nieskrępowaną zabawę.

- Marka EB stworzyła ideę tymczasem, czasu pomiędzy młodością, a dojrzałością. Idea ta wspiera i inspiruje młodych ludzi, którzy jak nikt inny potrafią cieszyć się chwilą, szukać doświadczeń, eksperymentować. EB chce pokazać, że ten unikalny okres życia ma wyjątkowe znaczenie - opisuje Igor Zajda, brand manager EB.

W reklamach prezentowana jest nowa identyfikacja wizualna piwa EB, której głównym elementem jest nowy logotyp. Poprzedni był wykorzystywany od lat 90. Nową identyfikację przygotowała agencja BNA, a edycję limitowaną puszek zaprojektował Wilk Studio.

Piwo EB wróciło na rynek dwa lata temu. W 2015 roku promowano je znaną reklamą z lat 90., do której dodano hasło „Wraca czas na EB”. Natomiast w ramach zeszłorocznej akcji na Półwyspie Helskim uruchomiono bar Hel Spot.

Obecna kampania reklamowa będzie prowadzona m.in. w telewizji, internecie (facebookowy fanpage marki zmienił nazwę na „Tymczasem EB”, uruchomiono stronę TymczasemEB.pl), na outdoorze oraz poprzez działania niestandardowe i materiały BTL-owe.

Kreację kampanii zajęła się agencja VML Poland. Spot nakręcił Kajetan Plis, wyreżyserował Antoni Nykowski, produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films, postprodukcją - studio Miło, a udźwiękowieniem - Głośno. Za działania BTL odpowiada agencja Live, a za akcje muralowe - Good Looking Studio.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaVest.

Dołącz do dyskusji: „Tymczasem” - piwo EB z nowym logo reklamowane dla młodych (wideo)

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Czyżby szczyny się nie sprzedawały. Z tego co obserwuję to zachwyt po reaktywacji marki EB trwał 2 m-ce i lepiej już nie będzie bo to nie jest piwo, a ludzie już nie chcą tych napojów piwopodobnych.
0 0
odpowiedź
User
SPX
Super to nowe logo EB, takie bardzo nowoczesne, aż z przyjemnością spróbujemy podczas pracy nad projektami logo dla naszych klientów https://www.logo-logo.pl/
0 0
odpowiedź
User
Polak
Jak powrócili z marką, z ciekawości kupiłem. Do tej pory jednak tego błędu już nie powtórzyłem.
0 0
odpowiedź