Piotr Kędzierski reklamuje wyprzedażową Smartfonerię w T-Mobile (wideo)
T-Mobile Polska zaczął kolejną edycję wyprzedażowej promocji cenowej Smartfoneria. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem Piotra Kędzierskiego, przygotowaną i realizowaną przez firmy marketingowe Bridge2Fun, Starcom, LiquidThread, G7 i Agencja Warszawa.
W promocji smartfon Sony Xperia X kosztuje 199 zł na start w ramach pakietu T2 w taryfie Supernet (za 99,95 zł miesięcznie i w opcji 24 rat za smartfon lub 36 rat ze złotówką na start). Pakiet obejmuje też nielimitowane rozmowy, SMS-y, MMS-y i internet mobilny oraz bezpłatny dostęp do Netflixa przez dwa miesiące.
Z kolei laptop Lenovo Ideapad 100S z routerem Alcatel Link Zone został przeceniony z 699 zł na 1 zł - w ramach abonamentu Max za 69,99 zł (przy umowie na 24 miesiące) obejmującego m.in. nielimitowany internet LTE oraz dodatkowo 50 GB internetu do wykorzystania w pozostałych technologiach przesyłu.
Promocji towarzyszą reklamy z udziałem Piotra Kędzierskiego, którego tłem muzycznym jest piosenka „Don’t worry, be happy” Bobby’ego McFerrina. W poprzedniej, bożonarodzeniowej kampanii reklamującej Smartfonerię Kędzierski wystąpił z Patricią Kazadi.
Akcja reklamowa zaczęła się 5 stycznia, obejmuje telewizję (dwa 15-sekundowe spoty), radio oraz internet (m.in. social media).
Za koncepcję kreatywną i realizację kampanii odpowiada agencja Bridge2Fun. Reklamy internetowe przygotowała agencja LiquidThread, materiały BTL - agencja G7, działania w social media realizuje Agencja Warszawa, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Piotr Kędzierski reklamuje wyprzedażową Smartfonerię w T-Mobile (wideo)