SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pierwszy numer “Bloomberg Businessweek Polska” ukaże się 19 września

Pierwsze wydanie polskiej edycji magazynu “Bloomberg Businessweek” (Platforma Mediowa Point Group) trafi do sprzedaży 19 września br. Wcześniej pojawi się numer zerowy.

Przedpremierowe wydanie “Bloomberg Businessweek Polska” będzie miało swoją premierę podczas Forum Ekonomicznego w Krynicy-Zdroju, które rozpoczyna się 7 września. Ten numer nie trafi do regularnej sprzedaży, ale zostanie rozdystrybuowany wyłącznie wśród osób, które zarejestrowały się na platformie internetowej BBWP. Numer będzie spersonalizowany, co oznacza, że zdecydowana większość odbiorców otrzyma gazetę ze swoim nazwiskiem na okładce, a niektórzy - również ze swoim zdjęciem (dowiedz się więcej). W sumie wydanie ma trafić do 50 tys. osób.

>>> Michał Kobosko, redaktor naczelny „Bloomberg Businessweek Polska” (WYWIAD)

Z kolei pierwszy numer “Bloomberg Businessweek Polska” trafi do sprzedaży 19 września br. Zostanie również wysłany do osób, które zamówiły numer przedpremierowy oraz do tych wszystkich, którzy zarejestrują się na platformie BBWP.

“Bloomberg Businessweek Polska” ma liczyć 68 stron i kosztować między 5 a 10 zł. Początkowo magazyn ukazywać się będzie jako dwutygodnik. Redaktorem naczelnym tytułu został Michał Kobosko.

Dołącz do dyskusji: Pierwszy numer “Bloomberg Businessweek Polska” ukaże się 19 września

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
leon
Bedzie kosztował między 5 a 10złotych czyli 9,99zł :/
odpowiedź
User
dymo
wydawnictwo zatrudnia specjalistę od porażek, specjalista od porażek godzi się na połowę wynagrodzenia. jak to nazwać? projekt desperacja!
odpowiedź