Oskary Marketingu dla 78 marek
W miniony czwartek odbyła się gala wręczenia statuetek Superbrands2008 i Business Superbrands 2008. Wśród nagrodzonych marek zeświata mediów znalazły się m.in.: TVN, TVN 24, Gadu-Gadu, Onet.pl,Radio Zet i Viva!, a nagrodę specjalną otrzymał Lech Wałęsa
Statuetkami Superbrands nagrodzono takie marki jak: APART,Atlas, AVON, Bols, Bosch, Centrum Wina, Dr Irena Eris, Dulux,Durex, Ecco, ELLE, Gadu-Gadu, Grycan, Heineken, Hexeline, Jaguar,J.W. Construction, Land Rover, Lavazza, Lay's, Lindt, L'ORÉALPARIS, MaxMara, McDonald's, Mercedes-Benz, Metaxa, Moët &Chandon, Motorola, Multikino, neostrada tp, Nike, NIVEA, Onet.pl,Orange, Orlen, Panorama Firm, Perrier, Plus, Polityka, Radio PiN,Radio ZET, ROLEX, Scan Holiday, Scholl, Siemens, SIMPLE, Simplus,TUI, TVN, TVN Style, TVP, Tyskie, VIVA!, W.KRUK, Żubrówka,Żywiec.
Natomiast przyznawane po raz pierwszy nagrody BusinessSuperbrands przyznawane markom B2B przypadły nastepującym brandom:3M, Accenture, Amplico AIG Life, Ciech, Cityboard Media, Hotel SPADr Irena Eris, House of Skills, Kredyt Bank, Korn/FerryInternational, Lotos, Netia, PGNiG, Pioneer Pekao TFI, Polpharma,Raiffeisen Bank, Restauracja BELVEDERE, RWE STOEN, Tele-FonikaKable, TUiR Warta, TVN 24, Viessmann, Wyższa SzkołaPrzedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego.
Przyznano także nagrodę honorową, którą tym razem otrzymał byłyprezydent Lech Wałęsa, będący zdaniem oragnizatorów najsilniejsząpolską marką na świecie. - Gdy pomyślimy o polskiej marce, którąbezsprzecznie zna cały świat, automatycznie na myśl nasuwa sięnazwisko Pana Prezydenta Lecha Wałęsy. To między innymi dzięki jegodziałaniom dziś możemy żyć i pracować w demokratycznym państwie ibudować polskie marki oraz korzystać z produktów markowych z całegoświata - mówi Nina Kowalewska-Motlik, prezes agencji NewCommunications - wyłącznego partnera organizacji Superbrands wPolsce.
Tegoroczna edycja projektu Superbrands tak jak poprzednieskładała się z trzech etapów. Najpierw konsumenci oraz członkowieRady Marek (jest dobrowolny i niezależny panel ekspertów, w składktórego wchodzą ludzie dziennikarze, ludzie z agencji (PR,marketingowych, badań rynku, itd.) oraz przedstawicielenajwiększych firm) ocenili prawie 1.500 marek w skali od 1 do 20.Częścią drugą projektu było wydanie albumu, opisującego studiaprzypadków wyróżnionych marek. Część trzecia projektu to gala naktórej wręczone zostały statuetki. W przypadku nagród SuperbrandsBusiness zwycięskie brandy wybrała tylko Rada Marek.
Pomysłodawcą oraz właścicielem praw do hasła i oznaczenia"Superbrands" jest światowa organizacja The Superbrands Ltd. zsiedzibą w Londynie, działająca w ponad 80 krajach na 4kontynentach.
Dołącz do dyskusji: Oskary Marketingu dla 78 marek