Open Mobi zmienia się w adQuery
Open Mobi, spółka zarządzana przez Marka Naruszewicza, zmienia się w adQuery. Będzie kontynuować realizację strategii rozwoju, zakładającą uspójnienie brandingu i dalszą, globalną ekspansję.
adQuery - dotychczas platforma technologiczna, która oferuje kompleksowe działania mediowe w oparciu o metodologię antyfraud, autorskie formaty reklamowe oraz jakościową realizacje kampanii na każdym etapie lejka sprzedażowego – od sierpnia br. staje się marką, pod którą będzie funkcjonowała także jako spółka.
Zmiana Open Mobi na adQuery to kolejny krok w realizacji strategii rozwoju firmy, zakładającej uspójnienie brandingu na wszystkich operacyjnych rynkach, na których dostępna jest platforma.
- adQuery, jako marka i spółka, funkcjonuje i jest rozpoznawalna w rejonie DACH (Niemcy, Austria, Szwajcaria) i w krajach CEE, wchodzimy też na kolejne rynki. Cel jest jasny - chcemy stać się marką międzynarodową. Spójny branding jest jednym z etapów realizacji tej strategii – komentuje Marek Naruszewicz, CEO i founder adQuery.
adQuery powstała w odpowiedzi na potrzeby branży marketingowej i posiadania przez nią wpływu na kluczowe dla realizacji kampanii obszary. W swoich działaniach wykorzystuje autorskie narzędzia, takie jak: SEMTEQ, QID, Q ECO, Q CTV czy AI Q-Commerce, wspierające skuteczność targetowania kontekstowego, zapewniające brand safety, a także pozwalające na dogłębną analizę zachowań użytkowników w sieci, przed wyświetleniem im reklamy.
- Inwestowanie w technologie jest zaszyte w naszym DNA i tutaj nic się nie zmieni. W dalszym ciągu będziemy rozwijać i optymalizować nasze autorskie narzędzia. Od kilku lat pracujemy także nad tym, aby zasilać je AI. Od sierpnia br. realizację wszystkich zadań będziemy kontynuować już jako adQuery. Ta decyzja to koniec pewnej historii, ale coś się kończy po to, aby mogło się zacząć coś nowego, jeszcze lepszego i większego – podsumowuje Naruszewicz.
Dołącz do dyskusji: Open Mobi zmienia się w adQuery