XTB ma nową identyfikację wizualną
Firma Flying Bisons zrealizowała projekt rebrandingu dla marki XTB, globalnego fintechu oferujacego platformę inwestycyjną online i aplikację mobilną. Rebranding podkreśla nową strategię rozwoju marki, której celem jest stworzenie superaplikacji do zarządzania finansami.
Rebranding XTB obejmował szeroki zakres działań, których celem było odświeżenie wizerunku firmy i zakomunikowanie nowego pozycjonowania marki jako nowoczesnego hubu inwestycyjnego.
Zespół Flying Bisons stworzył między innymi nowy język ilustracji, zaprojektował unikalne ikony 3D wspierające komunikację oraz przeprojektował layouty marketingowe zarówno w kampaniach ATL, jak i digital. Ważnym elementem rebrandingu było także opracowanie dedykowanej typografii marki, stworzonej we współpracy z Capitalics.wtf. Wszystkie te elementy zostały zebrane w interaktywnym brandbooku, który ułatwi wdrożenie spójnej identyfikacji wizualnej na wszystkich rynkach, na których działa XTB.
- Nasza marka przechodzi istotną transformację, napędzaną głównie przez rozszerzenie oferty XTB. Zrozumieliśmy, że kompleksowe działania komunikacyjne wymagają jednolitej identyfikacji wizualnej. Celem było stworzenie tożsamości marki, która w pełni ukazuje możliwości aplikacji XTB i zachowuje spójność. Wsparcie naszego partnera, Flying Bisons, było kluczowe w realizacji tego procesu. Dostarczone przez nich rozwiązanie wynosi naszą markę na nowy poziom, zapewniając nowoczesną identyfikację wizualną, idealnie dopasowaną do naszych potrzeb – mówi Szymon Szymański, chief growth officer XTB.
Nowa identyfikacja wizualna wspiera budowanie wizerunku XTB jako nowoczesnego fintechu, oferującego szeroki wachlarz produktów, w odpowiedzi na potrzeby współczesnych inwestorów.
Zobacz: Legendarny piłkarz nowym ambasadorem XTB
Nowy język wizualny XTB będzie wdrażany stopniowo, a jego pierwsze efekty można zobaczyć w kampanii reklamowej z udziałem Zlatana Ibrahimovicia. Promując różnorodne produkty inwestycyjne dostępne na platformie online oraz w aplikacji mobilnej XTB, kampania wprowadza nowe pozycjonowanie „Tu pracują Twoje pieniądze” (ang. „Where your money works”), które podkreśla, że XTB to superaplikacja do zarządzania finansami – zarówno w sposób aktywny, jak i pasywny.
Dołącz do dyskusji: XTB ma nową identyfikację wizualną