Ogólnopolska kampania promująca miód i produkty pszczele
Na zlecenie Stowarzyszenia Pszczelarzy Zawodowych agencja Marketing& Comunications Consultants wraz z Doug Faber Familyrozpoczynają realizację ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej "Życiemiodem słodzone".
Projekt jest finansowany ze środków Unii Europejskiej (50%),Rzeczpospolitej Polskiej (ARR) (30%) oraz konsorcjum producentówmiodu i produktów pszczelich (20%).
Zadaniem kampanii jest upowszechnienie spożycia miodu wśródPolaków i przełamanie sezonowości w konsumpcji, gdyż miód w Polscejest głównie spożywany w okresie jesienno-zimowym. Prowadzonedziałania mają na celu podkreślenie wartości smakowych i odżywczychnaturalnego miodu oraz pogłębienie wiedzy konsumentów na tematdobroczynnych właściwości produktów pszczelich. Działania w ramachprojektu skierowane będą zarówno do konsumentów miodu, jak i doinnych uczestników rynku miodu i produktów pszczelich.
Kampania "Życie miodem słodzone" jest realizowana w ramachmechanizmu "Wsparcia działań promocyjnych i informacyjnych narynkach wybranych produktów rolnych Unii Europejskiej". Projektrozpoczyna się 6 lutego, a zakończy się we wrześniu 2009 roku.Budżet przeznaczony na jego realizację wynosi ok. 700 tys.euro.
Kampania medialna zostanie skoncentrowania w dwóch okresach - wpierwszej połowie 2008 roku oraz na przełomie 2008 i 2009 roku.
W ramach podejmowanych działań będzie można zobaczyć telewizyjnyspot reklamowy w wersji 30 sek. oraz 15 sek. (TVP1, TVP2, TVP info,tematyczne kanały TVN), reklamę w prasie (pisma poradnikowe ibranżowe), internecie oraz radiu. Uruchomiona również zostałastrona internetowa kampanii www.zyciemiodemslodzone.info,która, jako regularnie rozbudowywana platforma, ma stać siękompendium wiedzy o miodzie i jego wykorzystaniu w przepisachkulinarnych oraz w pielęgnacji urody. Przez cały okres trwaniakampanii będą prowadzone pro aktywne relacje z mediami zmierzającedo popularyzacji miodu i produktów pszczelich. Organizatorzy chcąpokazać naturalny miód jako wartościowy, a zarazem niezwyklesmaczny element codziennej diety dla całej rodziny. Myśląprzewodnią kampanii jest: "Poznaj się na naturalnym miodzie icodziennie osładzaj nim życie". Hasłami kampanii prasowej są:"Miodowy miesiąc to za mało" oraz "Miód od kuchni".
Poza działaniami reklamowymi i PR, w sklepach zostaną umieszczoneplakaty kampanii. Mają one zachęcić konsumentów do skierowaniakroków w stronę półki z produktami pszczelimi.
Agencją realizującą projekt jest Marketing & ComunicationsConsultants, zaś organem wdrażającym go formalnie jest Doug FaberFamily. Kreacja została przygotowana przez Tomasza Suskę, reżyseremspotu jest Mariusz Palej, a producentem Cine Art. Animacje orazkompozycje obrazu wykonało studio Nextmedia. Media zakupił dommediowy Equinox.
Dołącz do dyskusji: Ogólnopolska kampania promująca miód i produkty pszczele