520 tys. widzów „Misji pies”. TVN przegrywa tylko z TVP1
Nowy program „Misja pies” gromadzi średnio 517 tys. widzów. TVN w czasie emisji cyklu z Joanną Krupą jest wiceliderem rynku, przegrywając z TVP1 pokazującą wówczas konkursy skoków narciarskich.
Premierowe odcinki misyjnego programu „Misja pies” na antenie TVN oglądać można w soboty o godz. 16.25, począwszy od 4 marca 2017 roku. Średnia oglądalność trzech pierwszych emisji wyniosła 517 tys. widzów, co przełożyło się na 4,57 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,53 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 5,44 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził pierwszy odcinek. Przyciągnął on przed telewizory uwagę 568 tys. osób.
TVN w czasie emisji „Misji pies” jest wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce w tym paśmie zajmuje TVP1, która pokazuje wówczas konkursy skoków narciarskich (które zwykle śledzi kilka mln widzów), co przekłada się na aż 36,85 proc. udziału. Trzecia jest Dwójka (gł. programy kabaretowe; 4,52 proc.), a najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” wypada Polsat („Daleko od noszy - reanimacja” i „Ameryka marzeń”; 3,79 proc.).
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59.
„Misja pies” to program, w którym modelka Joanna Krupa wspólnie z ekspertami pomaga uczestnikom w wychowaniu psa oraz w znalezieniu wymarzonego zwierzęcia do adopcji. Widzowie poznają też najważniejsze zasady związane z opieką nad psami.
Sponsorem i inicjatorem programu jest Marka karmy dla psów Pedigree.
Dołącz do dyskusji: 520 tys. widzów „Misji pies”. TVN przegrywa tylko z TVP1