Nokaut.pl uruchamia partnerski program reklamowy
Internetowa porównywarka cen Nokaut.pl rozpoczyna partnerski program reklamowy skierowany do innych serwisów. Wynagradzane są w nim przekierowania internautów na strony sprzedażowe.
W ramach partnerskiego programu reklamowego Nokaut.pl udostępnia swoje formy reklamowe administratorom innych serwisów. Ci, którzy po wypełnieniu formularzu rejestracyjnego zamieszczą reklamy na swoich stronach, zostają przypisani do klikających w nie internautów. Kiedy użytkownicy ciągu trzech miesięcy kolejny raz wejdą na stronę Nokaut.pl i zostaną z niej przekierowani do sklepów internetowych, serwisy partnerskie otrzymają część wynagrodzenia pobieranego przez porównywarkę. Nokaut.pl za każde przekierowanie dostaje zazwyczaj 10-50 groszy, z czego do serwisów partnerskich przez pierwsze trzy miesiące trafia od rozpoczęcia współpracy trafi 75 proc..
- W ramach naszego programu administratorzy serwisów mogą dokładnie dopasować treści reklamowe tak, żeby były odpowiednie do tematyki i profilu użytkowników ich stron - opisuje Jakub Gąsiorowski, business development director w Nokaut.pl. - Chcemy w ten sposób znacząco zwiększyć liczbę osób korzystających z naszego serwisu, pozyskując jako partnerów zarówno duże, jak i mniejsze serwisy, w tym blogi i mikroblogi -dodaje.
Dołącz do dyskusji: Nokaut.pl uruchamia partnerski program reklamowy