Ziewanie reklamuje nju mobile jako „sieć najbardziej zadowolonych klientów” (wideo)
Ruszyła kolejna odsłona wizerunkowej kampanii oferty nju mobile (świadczonej przez Orange Polska) podkreślającej, że korzysta z niej już ponad milion użytkowników.
W nowy spocie nju mobile animowany bohater będący brand hero tej marki podkreśla, że to „sieć najbardziej zadowolonych klientów”. Natomiast liczbę miliona jej klientów przedstawia obrazowo, opisując, co stałoby się, gdyby wszyscy jednocześnie ziewnęli.
O tym, że liczba klientów nju mobile przekroczyła miliona, Orange Polska poinformował na początku stycznia br. Zaznaczono, że 70 proc. użytkowników korzysta z wariantu abonamentowego, a statystyczny klient to mieszkaniec dużego miasta w wieku od 31 do 45 lat.
Jednocześnie ruszyła promocja, w której każdy użytkownik nju mobile dostał 1 GB pakietu internetowego, oraz wizerunkowa kampania reklamowa.
Działania reklamujące nju mobile obejmują m.in. telewizję oraz internet.
Za kreację reklam odpowiada agencja Ogilvy & Mather, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Initiative Media Warszawa.
W ub.r. Orange Polska zanotował wzrost przychodów o 2,9 proc. do 11,41 mld zł oraz zysku netto z 10 do 91 mln zł. Na koniec roku telekom obsługiwał 15,28 mln kart SIM, 1,37 mln klientów ofert konwergentnych oraz 520 tys. użytkowników Orange Światłowodu.
Dołącz do dyskusji: Ziewanie reklamuje nju mobile jako „sieć najbardziej zadowolonych klientów” (wideo)