Niewielu widzów ogląda kulinarny program Joanny Brodzik
Kulinarny program „Brodzik od kuchni”, emitowany przez TVP1 w niedzielne popołudnia, ma 1,2 mln widzów. Przed rokiem w tym paśmie stacja gromadziła 300 tys. osób więcej.
Magazyn notuje 12,5 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 8,27 proc. udziału w rynku wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia (przed rokiem 16,13 proc. i 11,84 proc. udziału) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement (dawniej AGB Nielsen Media Research) dla Wirtualnemedia.pl.
Data | AMR | SHR % | SHR % (16-49) |
28-03-2010 | 1218557 | 12,33% | 8,12% |
25-04-2010 | 1208711 | 12,67% | 8,46% |
02-05-2010 | 1148567 | 12,87% | 9,01% |
09-05-2010 | 1254359 | 12,14% | 7,53% |
Średnio 2010 | 1205858 | 12,50% | 8,27% |
Średnio 2009 | 1504968 | 16,13% | 11,84% |
Liderem rynku w tym paśmie jest Dwójka, nadająca filmy fabularne (3,09 mln widzów i 32 proc. udziału). Za Jedynką – Polsat (1,04 mln widzów i 10,8 proc. udziału) i TVN (939 tys. widzów i 9,37 proc. udziału).
stacja | AMR | SHR % |
TVP2 | 3090788 | 32,04% |
TVP1 | 1205858 | 12,50% |
POLSAT | 1041885 | 10,80% |
TVN | 938916 | 9,73% |
W programie „Brodzik od Kuchni”, aktorka Joanna Brodzik, odtwórczyni głównej roli w serialu ,,Dom nad rozlewiskiem”, przedstawia widzom bogactwo polskiej kuchni. Każdy odcinek to krótka kulinarna podróż po Polsce.
Dołącz do dyskusji: Niewielu widzów ogląda kulinarny program Joanny Brodzik