„Kuchenne rewolucje” przyniosły z reklam 24 mln zł. TVN liderem w grupie komercyjnej
12. sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler gromadził średnio 2,21 mln osób, o 70 tys. widzów mniej niż rok wcześniej. Reality-show dał TVN drugie miejsce w całym rynku telewizyjnym i pierwsze w grupie komercyjnej. Wpływy z reklam wyniosły 23,62 mln zł.
„Kuchenne rewolucje” jesienią br. w TVN oglądać można było w czwartki o godz. 20.50, w okresie od 3 września do 10 grudnia br. (dwa ostatnie odcinki pokazano o 21.30). 12. sezon programu śledziło średnio 2,21 mln osób. Przełożyło się to na 14,35 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 19,69 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów zgromadził odcinek programu Magdy Gessler z 19 listopada, który obejrzało 2,64 mln osób.
Odcinek po odcinku
Data |
Wszyscy 4+ |
|
AMR |
SHR % |
|
19-11-2015 |
2 637 480 |
16,55% |
05-11-2015 |
2 542 844 |
15,89% |
26-11-2015 |
2 488 712 |
15,54% |
Emitowana w analogicznym okresie ub.r. dziesiąta seria „Kuchennych rewolucji” gromadziła o 70 tys. więcej widzów, bo śledziło ją 2,28 mln osób. Dało to stacji odpowiednio 16,51 proc. i 20,41 proc. udziału. Wówczas produkcja była pokazywana tylko o 21.30.
TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji” był wiceliderem w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajęła TVP1, emitująca w tym czasie „Ojca Mateusza” i „Sprawę dla reportera”, co przełożyło się na 21,40 proc. udziału. Za TVN uplasowały się: Polsat (gł. „Zdrady” i „Przyjaciółki”; 14,20 proc.) oraz TVP2 („Paranienormalni Tonight”, mecze piłki nożnej i filmy fabularne; 6,89 proc.).
Z kolei w grupie komercyjnej TVN był liderem, a dalej uplasowały się: Polsat, Jedynka i Dwójka.
Oglądalność konkurencji
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
TVP1 |
3 303 611 |
21,40% |
12,87% |
TVN - Kuchenne rewolucje 12 |
2 214 740 |
14,35% |
19,69% |
Polsat |
2 191 813 |
14,20% |
14,74% |
TVP2 |
1 062 921 |
6,89% |
7,44% |
Wpływy reklamowe z 12. sezonu programu wyniosły 23,62 mln zł. Dla porównania, 10. seria z reklam przyniosła 26,27 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
13. sezon „Kuchennych rewolucji” widzowie TVN zobaczą wiosną przyszłego roku.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w listopadzie br. udział TVN w rynku telewizyjnym wyniósł 10,72 proc.
Dołącz do dyskusji: „Kuchenne rewolucje” przyniosły z reklam 24 mln zł. TVN liderem w grupie komercyjnej