Neostess - nowe narzędzie w ofercie agencji nano
Agencja nano (Platforma Mediowa Point Group) wprowadziła nowe narzędzie do prezentacji produktu oraz samej marki o nazwie Neostess.
Neostess to połączenie zaplecza fieldowego, którym dysponuje agencja (własna struktura terenowa) z możliwościami, jakie dają najnowsze technologie.
Integralną częścią projektu jest tablet i zainstalowane na nim aplikacje, które wykorzystują takie rozwiązania technologiczne jak Augmented Reality - łączenie świata rzeczywistego z animacjami komputerowymi.
„To niestandardowe rozwiązanie, które pozwala na nawiązanie bezpośredniej relacji z konsumentem i daje możliwość poznania „duszy” marki w momencie podejmowania decyzji zakupowej. Nowe rozwiązanie nie odbiera pracy hostessom, ale wyposaża je w narzędzie, które nie tylko intryguje konsumenta, ale też pozwala producentowi na bardziej rozbudowany system raportowania aktywności w czasie rzeczywistym oraz możliwość gromadzenia baz danych i żywy link z mediami społecznościowymi” - stwierdził Łukasz Janowski, client service director agencji nano.
Produkt został opracowany przy współpracy z agencją interaktywną Vacaloca.
Dołącz do dyskusji: Neostess - nowe narzędzie w ofercie agencji nano