Neonail reklamuje się na kilkunastu rynkach w Europie
Trwa nowa kampania marki Neonail z hasłem przewodnim „Trust Your Glam”. Działania są realizowane na kilkunastu rynkach m.in. w Unii Europejskiej, Wielkiej Brytanii. Za przygotowanie koncepcji kreatywnej odpowiada agencja Walk Creative.
Działania pod hasłem „Trust Your Glam” promują osiem nowych kolorów lakierów hybrydowych od Neonail z efektem flash, które charakteryzują się świecącymi drobinkami.
Głównym elementem kampanii jest spot pokazujący siłę wewnętrznego blasku bohaterek. Inspiracją dla konceptu kreatywnego był trend Sparklecore. To wszystko, czym emanują kobiety, czyli pasja, kreatywność, radość, podkreśla w spocie wyjątkowy efekt flash lakierów Neonail. Bohaterki dzielą się pozytywną energią, swobodą oraz inspirują otoczenie.
W ramach kampanii powstały wersje spotu: 30-sek., 15 - sek. oraz 6 - sek. a także sesja fotograficzna. Kampania jest widoczna w internecie oraz punktach sprzedaży na kilkunastu rynkach m. in. w Unii Europejskiej, Wielkiej Brytanii, Turcji. Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja Walk Creative. Spoty wyprodukował Cheese Film.
Dołącz do dyskusji: Neonail reklamuje się na kilkunastu rynkach w Europie