Natasza Szymczak objęła nowe stanowisko w Polskapresse
Grupa Wydawnicza Polskapresse utworzyła stanowisko dyrektorarozwoju produktów dwumedialnych. Objęła je Natasza Szymczak,dotychczas dyrektor Biura Reklamy Polskapresse Filia Poznań.
Szymczak na nowym stanowisku będzie odpowiedzialna zaprzygotowanie, koordynację i wdrożenie reklamowych i ogłoszeniowychproduktów obejmujących prasę i internet. Jej pierwszym projektembyło uruchomienie nowego serwisu wspomnieniowegowspomnijbliskich.pl, gdzie można znaleźć kondolencje i nekrologiize wszystkich gazet wydawnictwa.
Natasza Szymczak szefem reklamy Polskapresse w Poznaniu zostaław 2007 roku, wcześniej kierowała biurami reklamy m.in. gazetbezpłatnych "Echo Miasta" i "Metro".
Nowym dyrektorem biura Reklamy Polskapresse Filia Poznań zostałPiotr Radziejewski, który wcześniej związany był z poznańskimoddziałem "Gazety Wyborczej". Pracował tam jako dyrektor regionalnysprzedaży.
Jak już informowaliśmy, wcześniej w ramach reorganizacjidziałalności internetowej Polskapresse utworzono m.in. stanowiskodyrektora rozwoju serwisów kontentowych, które objął Paweł Nowacki.Powstały także funkcje regionalnych menadżerów rozwoju serwisówkontentowych.
Dołącz do dyskusji: Natasza Szymczak objęła nowe stanowisko w Polskapresse