Mondelez wybiera agencję do promowania marki Halls w Europie
Firma Mondelez International rozpoczęła paneuropejski przetarg na obsługę reklamową cukierków Halls. Poprzednio zajmowała się nią agencja Wieden+Kennedy.
Agencja Wieden+Kennedy pracowała dla marki Halls od 2013 roku w całej Europie, po tym jak wygrała przetarg i przejęła jej obsługę reklamową od agencji J Walter Thompson z Londynu.
Mondelez International nie podaje, ile i jakie agencje biorą udział w obecnym przetargu. Wiadomo jedynie, że nie uczestniczy w nim agencja Wieden+Kennedy.
W Polsce marka Halls od kilku lat nie prowadziła szeroko zasięgowej kampanii reklamowej. Jedną z większych akcji marketingowych zrealizowała w 2013 roku - wówczas współpracowała z agencjami Red8 Events, JWT, Starcom i dotPR.
Dołącz do dyskusji: Mondelez wybiera agencję do promowania marki Halls w Europie