Mondelez rusza z nową globalną kampanią Oreo (wideo)
Firma Mondelez, właściciel m.in. takich marek słodyczy jak Milka i Prince Polo rusza z nową globalną kampanią marki Oreo. Animowany spot pod hasłem „Open upowith Orep” pojawi się w ponad 50 krajach na świecie w pierwszej połowie br.
Oreo przekonuje w kampanii, że jeśli bardziej otworzymy się na kontakt z innymi, to nawiążemy wiele więcej sensownych znajomości i odkryjemy, że łączy nas z innymi więcej, niż nam się wydaje. Taki jest przekaz nowej, globalnej kampanii marki Oreo, która będzie prowadzona pod hasłem „Open up with Oreo”.
Głównym trzonem kampanii jest 30 sek. animowany spot. Firma, biorąc pod uwagę to, że generalnie dzieci są bardziej otwarte w kontaktach niż dorośli pokazuje w nim, jak mała dziewczynka częstuje swoją starszą koleżankę ciastkiem Oreo. Gdy ta „rozkręca” ciastko, przenosi się nagle w zabawny radosny świat młodych ludzi świetnie bawiących się jeżdżąc na rolkach.
Scenom tym towarzyszy piosenka w wykonaniu nominowanego do nagród Grammy Adama Lamberta.
Nowa kampania Oreo obejmie ponad 50 krajów na świecie i ruszy w pierwszej połowie br. W każdym z nich zostanie zaadaptowana lokalnie.
2 lutego w internecie rozpocznie się emisja serii spotów video pokazująca, jak marka Oreo może pomóc w otwarciu się na nowe znajomości i połączyć nawet dwie zupełnie różne osoby.
Za kreację kampanii odpowiada The Martin Agency. Animację spotu przygotowała firma Buck.
Dołącz do dyskusji: Mondelez rusza z nową globalną kampanią Oreo (wideo)