SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Moje Intermarché" w nowej odsłonie

Sieć supermarketów spożywczych Intermarché uruchomiła nową odsłonę programu lojalnościowego „Moje Intermarché”. Od początku sierpnia klienci zbierają punkty poprzez aplikację, a także zyskają dodatkowe korzyści w postaci katalogu nagród, kuponów zniżkowych i personalizowanych ofert. 

Sieć Intermarché zdecydowała się uruchomić nową wersję programu lojalnościowego „Moje Intermarché”. Prace nad programem rozpoczęto w 3. kwartale 2022 roku, a jego realizację poprzedziła wewnętrzna transformacja technologiczna oraz dogłębna analiza planowanych działań.

Jednym z głównych założeń było przygotowanie narzędzia nie tylko atrakcyjnego, ale przede wszystkim szeroko dostępnego dla klientów sieci. "Katalog nagród" został zaprojektowany w sposób umożliwiający nagradzanie różnych grup odbiorców - zarówno regularnych jak i okazjonalnych, klientów, którzy kupują mniej i tych, którzy kupują więcej. Zachowanie przyjaznego interfejsu i łatwości nawigacji po aplikacji mobilnej, było również bardzo istotne w procesie prowadzonych zmian.

Intermarché zmienia program lojalnościowy

W nowej odsłonie programu lojalnościowego został wprowadzony system punktowy. Dokonując zakupu, po zeskanowaniu wirtualnej lub fizycznej karty Moje Intermarché, za każde wydane 10 zł na indywidualne konto klienta trafi 1 punkt, tzw. Interek. Następnie punkty będzie można wymieniać na nagrody i kupony zniżkowe z katalogu dostępnego w aplikacji. Kupony zostały podzielone na progi – 10, 20, 30 i 50 punktów. Oznacza to, że pierwszy poziom dostępu klient uzyska już po wydaniu 100 zł na zakupy. Kupony będą utrzymywane w katalogu przez 3 miesiące. Katalog nagród będzie regularnie poszerzany o nowe oferty. 

W odświeżonej odsłonie w aplikacji zmieni się proces rejestracji, a także sposób weryfikacji, której będzie można od teraz dokonać również przy pomocy swojego numeru telefonu. Co więcej, uczestnicy programu „Moje Intermarché” w aplikacji zobaczą swoją historię paragonów, a także sprawdzą liczbę zebranych dotychczas punktów. Aplikacja będzie także miejscem do dodatkowej komunikacji sklepu z klientami.

Przewodnikiem po aplikacji jest Interek, który pozwoli klientom w łatwy sposób poznawać nowe możliwości, a w procesie komunikacji będzie informować o programie i jego korzyściach. 

– Mając na uwadze preferencje i potrzeby naszych klientów cały czas pracujemy nad kolejnymi funkcjonalnościami, które w istotny i pozytywny sposób będą wpływać na ich doświadczenia zakupowe. Przed startem długoterminowego programu lojalnościowego, w ramach działań pilotażowych, realizowaliśmy akcję Interpunkty, która była oparta o analogiczne mechanizmy i stanowiła dla nas bardzo wiarygodny test. Jego wyniki pokazały, że klienci Intermarché chętnie angażują się w prowadzone przez nas działania, dzięki którym mają kolejne okazje do oszczędzania i zdobywania dodatkowych nagród za zakupy. Na podstawie zdobytego doświadczenia i wiedzy na temat naszych klientów, uruchamiamy dziś program, który w naszym przekonaniu jest odpowiedzią na ich oczekiwania, a przede wszystkim da im możliwość zdobywania ulubionych korzyści na co dzień – mówi Piotr Wojtczak, kierownik ds. marketingu klienta w Intermarché. 

Aplikacja Intermarché osiągnęła 1,3 mln pobrań. Miesięcznie aktywnie korzysta z niej ponad 400 tys. użytkowników. 

Dołącz do dyskusji: "Moje Intermarché" w nowej odsłonie

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
olo
Nie kupuję w intermache
odpowiedź