MiniMini+ liderem wśród kanałów dziecięcych. CBeebies o 230 proc. do góry
W styczniu 2013 roku wśród kanałów dla dzieci na pozycję lidera awansował MiniMini+. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło CBeebies, z kolei ponownie najwięcej stracił kanał Boomerang.
Liderujący kanał MiniMini+ w styczniu 2013 roku zanotował wzrost udziału o 67,2 proc. do 0,92 proc. Rok wcześniej stacja ta zajmowała miejsce szóste - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Z czwartej na drugą lokatę awansował Disney Junior, którego wynik w analizowanym okresie wzrósł o 18,7 proc. do 0,67 proc. Ostatnie miejsce podium należało do kanału Nickelodeon, którego udział w styczniu br. wzrósł o 15,7 proc. i uplasował się na poziomie 0,64 proc. Rok temu stacja ta zajmowała miejsce piąte.
Liderujący rok wcześniej Cartoon Network znalazł się dopiero na miejscu piątym z wynikiem na poziomie 0,59 proc. po spadku o 29 proc.
Największy wzrost w segmencie w zeszłym miesiącu zanotował plasujący się na siódmej lokacie kanał BBC CBeebies, którego udział wzrósł aż o 231,1 proc. do 0,34 proc. Stacja ta od listopada ub.r. ponownie jest w ofercie Cyfrowego Polsatu (więcej na ten temat).
Z kolei największym spadkiem dotknięta została stacja Boomerang, której udział w analizowanym okresie zmalał aż o 42,3 proc. do 0,15 proc.
wszyscy 4+ | ||||
styczeń | 2012 | 2013 | ||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
MiniMini+ | 38 084 | 0,549 | 65 437 | 0,918 |
Disney Junior | 38 927 | 0,561 | 47 448 | 0,666 |
Nickelodeon | 38 504 | 0,555 | 45 719 | 0,642 |
Disney Channel | 55 568 | 0,801 | 45 345 | 0,636 |
Cartoon Network | 57 604 | 0,831 | 42 029 | 0,590 |
Disney XD | 46 866 | 0,676 | 35 852 | 0,503 |
BBC CBeebies | 7 147 | 0,103 | 24 315 | 0,341 |
Polsat JimJam | 17 644 | 0,254 | 20 160 | 0,283 |
Nick Jr | - | - | 15 926 | 0,224 |
Nickelodeon HD | - | - | 11 635 | 0,163 |
Boomerang | 18 407 | 0,265 | 10 936 | 0,153 |
teleTOON+ | 7 347 | 0,106 | 9 050 | 0,127 |
Także i w grupie wiekowej 4-12 lat liderem był kanał MiniMini+ (6,22 proc. udziału, wzrost o 41,7 proc.). Drugie miejsce zajął już jednak Nickelodeon (5,18 proc., + 11,5 proc.), a trzecie – Disney Channel (4,44 proc., - 19,9 proc.).
Także i w tym zestawieniu największym wzrostem (wynoszącym aż 188,0 proc.) pochwalić się mógł kanał BBC CBeebies, z kolei najwięcej stracił Boomerang (59,8 proc.).
wszyscy 4-12 | ||||
styczeń | 2012 | 2013 | ||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
MiniMini+ | 17 926 | 4,388 | 29 784 | 6,219 |
Nickelodeon | 18 989 | 4,648 | 24 815 | 5,181 |
Disney Channel | 22 633 | 5,540 | 21 259 | 4,439 |
Cartoon Network | 29 659 | 7,259 | 20 795 | 4,342 |
Disney XD | 22 911 | 5,608 | 20 308 | 4,240 |
Disney Junior | 18 833 | 4,609 | 19 260 | 4,021 |
BBC CBeebies | 3 435 | 0,841 | 11 599 | 2,422 |
Nick Jr | - | - | 8 392 | 1,752 |
Polsat JimJam | 5 211 | 1,275 | 6 965 | 1,454 |
Nickelodeon HD | - | - | 5 544 | 1,158 |
Boomerang | 9 453 | 2,314 | 4 456 | 0,930 |
teleTOON+ | 3 161 | 0,774 | 4 368 | 0,912 |
Najwięcej widzów w kanałach dziecięcych w styczniu 2013 roku zgromadził serial „Uki”, który na antenie MiniMini+ obejrzało aż 281 tys. widzów. Do rankingu top 10 programów stacja ta wprowadziła najwięcej, bo aż osiem pozycji. Po jednym miejscu zajęły programy nadane przez Disney Channel oraz BBC CBeebies.
Raport top programów | wszyscy 4+ | ||
Program | Stacja | AMR | SHR % |
UKI /SER.ANIM.BELG./ | MiniMini+ | 281 081 | 1,79 |
MARTA MOWI /SER.ANIM.USA/ | MiniMini+ | 276 583 | 1,79 |
POWODZENIA CHARLIE | Disney Channel | 264 316 | 2,87 |
KITKA I POMPON /SER.ANIM.N.ZEL./ | MiniMini+ | 251 826 | 4,17 |
MY LITTLE PONY /SER.ANIM.USA/ | MiniMini+ | 251 286 | 1,57 |
STACYJKOWO ZDOBYWCY ODZNAK /SER.ANIM.W.BRYT./ | MiniMini+ | 240 771 | 1,60 |
TELETUBBIES | BBC CBeebies | 239 222 | 1,55 |
BOB BUDOWNICZY /SER.ANIM./ | MiniMini+ | 238 895 | 2,47 |
RASTAMYSZ /SER.ANIM.W.BRYT./ | MiniMini+ | 232 662 | 3,62 |
SWIAT SLOW /SER.ANI.USA KAN./ | MiniMini+ | 230 811 | 3,51 |
Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości Atmedia.
Dołącz do dyskusji: MiniMini+ liderem wśród kanałów dziecięcych. CBeebies o 230 proc. do góry