Milion książek z przepisami cukierniczymi w wielkanocnej kampanii Lidla (wideo)
W sklepach Lild ruszyła wielkanocna promocja, w ramach której można wygrać książkę z przepisami autorstwa reklamującego Lidla od dwóch lat cukiernika Pawła Małeckiego. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez GPD Agency i Havas Media.
Aby otrzymać książkę Pawła Małeckiego w ramach promocji, należy zebrać sześć naklejek za zakupy w sklepach Lidl o wartości minimum 50 zł oraz dopłacić symboliczny grosz. W puli jest milion egzemplarzy. Akcja potrwa do jej wyczerpania lub do 29 marca.
Książka zawiera 104 przepisy na wypieki i inne słodkości, które przez dwa lata w serwisie internetowym Lidla prezentował cukiernik Paweł Małecki, który w marcu 2013 r. dołączył do reklamujących tę sieć sklepów kucharzy Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy.
Przypomnijmy, że przed Bożym Narodzeniem w 2013 roku w promocji Lidla do zdobycia był milion książek kucharskich Brodnickiego i Okrasy (więcej o tym), a rok później - noże kuchenne (zobacz szczegóły).
Kampania reklamowa wspierająca obecną promocję obejmuje m.in. telewizję, radio, internet (w tym portale społecznościowe), outdoor oraz materiały POS.
Kreacją i produkcją reklam zajęła się agencja GPD Agency, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media.
Dołącz do dyskusji: Milion książek z przepisami cukierniczymi w wielkanocnej kampanii Lidla (wideo)
A tu przepisy, trochę z zazdrości skierowanej do Makłowicza i podobnych książek kucharskich w Tesco.
Zbędna makulatura.