SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Microsoft reklamuje pakiet Office wśród polskich firm

Rozpoczęła się kampania reklamowa oprogramowania Microsoft Office Standard skierowana do małych i średnich przedsiębiorstw. Akcję przygotowały firmy Saatchi & Saatchi Digital i Universal McCann.

Kampania licencji grupowych dla firm na oprogramowanie Microsoft Office Standard jest prowadzona pod hasłem „Pomóż swoim pracownikom zmierzyć się nawet z największym wyzwaniem”. Koncepcja akcji opiera się za założeniu, że pracownicy małych i średnich firm muszą się mierzyć z różnorodnymi zadaniami. Dlatego w akcji pokazywany jest biurowy świat, w którym pracownicy są zbyt mali, by poradzić sobie z postawionymi przed nimi wyzwaniami, ale na szczęście z pomocą przychodzi im pakiet Office.



W ramach akcji uruchomiono serwis calebiuro.pl, w którym dostępne są szczegółowe informacje o pakiecie Office Standard oraz trzy animowane filmiki w zabawny sposób pokazujące jego zalety, m. in. aplikacje Business Contact Manager oraz Publisher. 



Kampania obejmuje też reklamy na portalach adresowanych do przedsiębiorców oraz działania sprzedażowe prowadzone przez partnerów handlowych Microsoftu. Akcja jest zaplanowana do maja przyszłego roku. 


Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Saatchi & Saatchi Digital, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.

Dołącz do dyskusji: Microsoft reklamuje pakiet Office wśród polskich firm

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl